2215 نفر دانشجوی دانشگاه از خوابگاه استفاده می کنند

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان: 2215 نفر دانشجوی دانشگاه از خوابگاه استفاده می کنند

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، شمار دانشجویان استفاده کننده از خوابگاه در این دانشگاه را 2 هزار و 215 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد 969 نفر دانشجوی پسر و مابقی دانشجوی دختر از خوابگاه های دانشگاه استفاده می کنند.

به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز؛ مصطفی یزدانی در نشست خبری به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس افزود:  متاسفانه دانشگاه با کمبود فضای خوابگاهی رو به رو است و امیدواریم با بهره برداری از خوابگاه 600 نفره این دانشگاه تا حدودی مشکل کمبود خوابگاه رفع شود.

وی ادامه داد: تابستان فرصت مناسبی است که نواقص موجود در خوابگاه ها رفع شود و دانشگاه همه سعی خود را به کار برد تا برخی از نواقص خوابگاه ها  رفع شود از جمله کارهایی که انجام شد می توان به تعویض موکت ها، تعویض وسایل فرسوده و .. اشاره کرد.

 به گفته یزدانی، بیشتر خوابگاه های دانشگاه استجاری هستند و دانشجویان خارجی که در این دانشگاه درس می خوانند نیز در همین خوابگاه ها مستقر هستند.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات فرهنگی و اجتماعی که دانشجویان بین‌الملل دارند، تاکید این است که این دانشجویان در مجتمع‌های خوابگاهی دانشگاه باشند و 200 دانشجو شامل 120 خانم و 80 آقا را در خوابگاه‌ها دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان جانمایی کردیم که پزشکی می‌خوانند.

وی صنعتی سازی سلف دانشگاه را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت: در سال گذشته آشپزهای سلف دانشگاه دوره‌های آموزشی لازم را فراگرفتند که این امر باعث افزایش رضایت دانشجویان در زمینه تغذیه شده است.

 وی ادامه داد: برای تامین امنیت بیشتر دانشجویان دانشگاه، گیت ورودی در سردر دانشگاه در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان گفت: برگزاری همایش و یادواره شهدا و دیدار با خانواده معزز شهدا ازجمله برنامه دانشگاه در هفته گرامی داشت دفاع مقدس است.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف