اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

گرانترین کاپشن جهان

کاپشن کار | خرید کاپشن و اورکت کارگری و مهندسی

لباس کار زمستانی کاپشن کار یکی از نیازهای اصلی ملزومات کار در فصل زمستان است. به علت قیمت بالای کاپشن کارهای موجود در بازار تهیه کاپشن و لباس کار زمستانی برای کارفرمایان تبدیل به یک مشکل اساسی شده است. تولیدی جهان ایمنی برتر برای حل این مشکل اقدام به تولید سری محصولات کاپشن شلوار بوفالو مردانه کرده است که شامل دو گروه: کاپشن کار مهندسی و کارگری می باشند.

از لحاظ قیمت کاپشن های تولیدی جهان ایمنی برتر نصف قیمت کاپشن کارهای موجود در بازار است و کیفیت آن نیز با سایر کاپشن های بازار برابری می کند، تنها دلیل ارزان بودن قیمت کاپشن ها درک کارفرمایان عزیز به لحاظ وضیعت بد اقتصادی است، از طرفی هم بنا به مسئولیت اجتماعی خود نمی خواهیم که با کم بودن امکانات، ایمنی کارگران عزیز کشورمان به خطر بیفتد.

گرانترین کاپشن جهان

انواع کاپشن کار جهان ایمنی

انواع کاپشن کار بر اساس مدل و قیمت به دو دسته به دو دسته کاپشن کارگری و مهندسی تقسیم می شود تا بتوان نیاز بازار و روحیه تنوع طلبی مشتریان عزیز را فراهم کرد.

کاپشن کارگری: اکثر مدل های کاپشن کارگری به صورت کاپشن شلوار بوده که به آنها در بازار اسپیلت شلوار نیز گفته می شود و شامل بادیگر شلوار نیز می شوند.

جنس: رویه کاپشن کارگری از نوع شعمی پشت لاستیک ضد آب است و در برابر نفوذ آب مقاومت خوبی دارد و باعث می شود کارگران عزیز در هنگام کار در فضای آزاد خیس نشوند. جنس استری کاپشن کارگری بیشتر از نوع نمدی یا خز می باشد که به اسپیلت نمدی یا اسپیلت خزدار نیز در بازار معروف می باشند. جنس استری کاپشن کار در تعیین قیمت کاپشن کارگری تاثیر اصلی را دارد چون میانگین قیمتی استری نمد و خز زیاد می باشد و سری محصولات کاپشن کارگری با استری نمدی ارزانتر هستند و به عنوان کاپشن کارگری ارزان نیز شناخته می شوند ولی آستری خزدار در مقابل سرما مناسب‌تر است و پیشنهاد ما برای کارفرمایان عزیز تهیه کاپشن کار خزدار می باشد.

کاپشن کار مهندسی: بیشتر بصورت تکی تولید می شود.

جنس: رویه آن از پارچه کره ای ضد آب یا کتان می باشد و استری داخلی کاپشن مهندسی از نوع لایکو یا مخمل می باشد. کاپشن کار مهندسی در بازار بیشتر به عنوان کاپشن تک مهندسی نیز معروف است.

حدود قیمت کاپشن مهندسی و کارگری

سعی ما بر این بوده است که قیمت کاپشن کارگری را در پایین ترین حد ممکن تعیین کنیم و هچنین در تولید آن سعی شده است از مواد اولیه با کیفیت استفاده شود. قیمت کاپشن تک مهندسی بر اساس مدل دوخت و مواد اولیه استفاده شده متفاوت است. همچنین کاپشن مهندسی بصورت ژیله دار نیز تولید می شود که می توان در فصل پاییز یا بهار با باز کردن ژیله زمستانی داخل کاپشن از آن در این فصل ها نیز استفاده کرد البته مدل های ژیله دار از لحاظ قیمت گران تر می باشند.

نکته: در هنگام خرید کاپشن کارگری توجه داشته باشید که رویه آن حتما از جنس شعمی پشت لاستیک باشد تا در برابر نفوذ آب مقاومت بیشتری داشته باشد چون پارچه شعمی معمولی تک لایه بوده و مقاومت کمتری در برابر نفوذ آب دارد همچنین به نوع دوخت کاپشن کارگری نیز توجه کنید که حتما ریز دوخت باشد چون دوخت درشت باعث ایجاد فاصله در درز شکاف ها می شود و باعث نفوذ آب به داخل استری کاپشن می شود.

بهترین برند کاپشن مردانه (سال) خرید با قیمت مناسب

داشتن یک کاپشن شیک و گرم از واجبات فصل زمستان می باشد ، پیشنهاد ما به شما استفاده از یک کاپشن برند می باشد که بتوانید سال های زیادی از داشتن آن لذت ببرید (بدون آنکه شکل ظاهری آن تغییر کند). در ادامه به بررسی بهترین برند کاپشن مردانه می پردازیم و در انتها جدیدترین مدل ها را به شما معرفی می کنیم. همچنین قبل از خرید بهتر است چند نکته را بدانید تا خرید بهتری داشته باشید. کاپشن بر اساس موقعیتی که قرار است بپوشید به سه دسته زیر تقسیم می شود:

  • رسمی
  • ورزشی
  • روزمره

ویژگی های کاپشن مردانه ایده آل

با توجه به آب و هوای منطقه : برخی از مناطق کشور بسیار سرد و خشک می باشد شما نمی توانید در این منطقه از یک کاپشن نازک استفاده کنید و احساس سرما نکنید.

توجه به عایق : داخل کاپشن ممکن است از پر پرندگان ، پشم حیوانات استفاده شود که معمولا قیمت‌های بسیار بالایی دارند و در اکثر مواقع از پلی استر و الیاف مصنوعی استفاده می شود.

ضد آب بودن : در مناطقی که بارندگی و برف زیاد است حتما کاپشنی را بخرید که رویه آن ضد آب می باشد ، روی کاپشن ممکن است از مواد مصنوعی و طبیعی مثل چرم ساخته شود.

جنس کاپشن : رویه کاپشن می‌تواند از جین ، چرم مصنوعی و طبیعی ، پلی استر ، نخ و کتان ، پشم باشد که بازهم تاکید می شود متناسب با منطقه خود کاپشن بخرید. طبیعتا اگر از مواد طبیعی درساخت رویه و عایق کاپشن استفاده شود قیمت آن بالاتر می رود.

رنگ : معمولا افراد از کاپشن های مشکی رنگ استفاده می کنند ، اما اگر هدف شما از خرید کاپشن برای ورزش های زمستانی مثل اسکی می باشد پیشنهاد می شود حتما از رنگ های روشن استفاده کنید (این یک استاندارد جهانی برای ایمنی افراد می باشد).

برند های معتبر کاپشن مردانه با کیفیت

در ادامه به تعدادی از برندهای با کیفیت موجود در بازار اشاره می کنیم.

۱ – کاپشن مردانه برند کلمبیا

برند کلمبیا به صورت تخصصی محصولات ورزشی زمستانی از جمله کاپشن و کفش تولید می کند. کلمبیا یکی از با کیفیت ترین تولید کننده کاپشن وزشی (مخصوصا برای اسکی) می باشد. هرچند که از کاپشن های این کمپانی می توان به صورت روزانه نیز استفاده کرد.

۲ – کاپشن مارک آلمانی لیورجی

لیورجی زیر مجموعه برند آلمانی لیدل می باشد ، در کنار قیمت بالا ، زیبایی ظاهری و کیفیت عالی ، قیمت کاپشن های مردانه این برند را توجیه می کند. اگر به دنبال کاپشن شیک و بسیار گرم هستید سری لیورجی مناسب شماست. برند کرویت همانند لیور جی زیر مجموعه لیدل می باشد که کاپشن های با کیفیتی دارد.

۳ – کاپشن مردانه برند ترکی کالینز

کشور ترکیه همیشه در تولید پوشاک بسیار موفق عمل کرده برند های ترکی در دنیا و ایران محبوبیت زیادی دارند ، کاپشن های مردانه کالینز همانند دیگر پوشاک این برند کیفیت بالا ، ظاهر ساده و شیکی دارند که به راحتی با هر لباسی ست می شوند.

۴ – کاپشن نورث فیس

می توان گفت که کوهنوردان حرفه ای و نیمه حرفه ای همیشه بین خریدن محصولات کلمبیا و نورث فیس دودل هستند و این دو شرکت به نحوی با یکدیگر رقابت می کنند. کاپشن های آمریکایی نورث فیس با استفاده از مواد عالی درجه (رویه و عایق) ساخته شده است که به این راحتی شکل ظاهری خود را از دست نمی‌دهند. همچنین گرمای بسیار خوبی دارند و ظاهر آنها شیک می باشد. البته در برندهای داخلی می توانید از کاپشن های چرم  و جین استفاده کنید که بسیار با کیفیت هستند. اگر قصد خرید کاپشن چرم را دارید پیشنهاد می شود مقاله برند چرم ایرانی را مطالعه کنید این شرکت ها در سبد محصولات خود کاپشن چرم طبیعی دارند.

سوالات متداول:

آیا قیمت همه سایزبندی ها کاپشن کارها یکی است؟

سایزبندی های M-L-XL-XXL دارای قیمت یکسان هستند.

امکان چاپ روی کاپشن کارها وجود دارد؟

بله، به روش چاپ مدیا،کاتری و گلدوزی وجود دارد.

کاپشن کارها بصورت آماده هستند یا به سفارش مشتری تولید می شوند؟

کاپشن های موجود در سایت به صورت آماده در انبار جهان ایمنی موجود است.

برگرفته شده از:

workwear-usa.com