چه مدل ونی را اجاره کنیم؟

اجاره ون با راننده مجرب راحت سفر کنید.

اگر می‌­خواهید با وسیله نقلیه شخص دیگری سفر کنید باید به میزان مهارت راننده‌­ای که قرار است شما را در این سفر همراهی کند اطمینان داشته باشید. سلامتی یک اصل است و نباید آن را هیچ وقت به خطر بیندازیم. اگر بخواهید مسئولیت رانندگی خود را بپذیرید ممکن است دچار خستگی شده و لذت سفر خود را کاهش دهید. اما به همراه داشتن یک راننده، سفر را برای شما راحت‌تر می‌­کند. اجاره ون ارزان با راننده مجرب و از همه مهم‌­تر راه بلد خیال شما را بابت یک سفر درون شهری یا برون شهری آسوده می­‌کند و علاوه بر آن شما می‌­توانید از مناظر بیشتر لذت ببرید و شاید بخواهید.

در بین راه فیلم یا عکس بگیرید؛ در این صورت شرایط و فرصت لازم برای این کار را خواهید داشت. از مزایای دیگر اجاره ون با راننده این است که شاید آگاهی و شناخت شما از مسیر بسیار کمتر از راننده‌­ای باشد که مسئولیت سفر شما را به عهده گرفته است؛ به این دلیل جایی که می­‌خواهید خدمات سرویس اجاره ون را دریافت کنید بسیار حائز اهمیت است. یک راننده با ظاهری آراسته، اخلاقی نیکو، نگاهی گرم و صمیمی و با مهارت­‌های ویژه رانندگی و مهارت­‌های دیگر، متفاوت­‌تر از راننده‌­ای عمل می­‌کند که این خصلت‌­ها را ندارد.

چه مدل ونی را اجاره کنیم؟

توصیه می گردد: تاکسی ون فرودگاه مهرآباد

اجاره ون ساعتی

اجاره ون بصورت ساعتی برای فیلم برداری و پروژه هایی که فقط چند ساعت نیاز به ون تشریفاتی دارند در تهران رنت ون بصورت با راننده جهت عدم دریافت چک و نیاز به ضمانت، انجام پذیر است.همچنین درخواست هایی مبنی بر ارسال ون جهت یک ترانسفر کوتاه در تهران داشته ایم که این موضوع هم می تواند بدون دریافت هزینه کل روز (در صورت وجود خودرو بیکار) و بصورت ساعتی قابل انجام است.

اجاره ون روزانه

اجاره ون روزانه بصورت با راننده انجام می شود و همان ون در اختیار یا دربستی نامیده می شود که می تواند این اجاره روزانه برای مصارف درون شهری باشد یا اینکه با تردد برون شهری همراه باشد که طبیعتا برآورد قیمت هر یک متفاوت خواهد بود. اجاره ون روزانه علاوه بر قابل انجام بودن در تهران، برای شهروندان محترم استان البرز و کرج هم قابل انجام است که می توانند بصورت درون شهری یا برون شهری و یا ترانسفر رفت و برگشتی به تهران، یک خودرو ون را بصورت در اختیار و روزانه اجاره نمایند.

اجاره ون لوکس

اجاره ون لوکس و تشریفاتی طبق گفته های پیشین در همین صفحه، از اصلی ترین اهداف مجموعه تهران رنت ون البته تنها بصورت با راننده است.ون های لوکسی که در این مجموعه کرایه داده می شوند، خودرو های هایس و هیوندا هستند و در حال حاضر اجاره ون مبله و فوق لوکس در ایران ارائه کننده خاصی ندارد و با توجه به این موضوع امکان ارائه آن هم مقدور نیست. پس منظور از اجاره ون لوکس، ماشین های ون خارجی برند های (تویوتا و هیوندای) هستند که بنز ویتو هم پیشتر در این مجموعه قرار می گرفت اما این 2 خودرو با توجه به جلب رضایت بیشتر از سوی مشتریان و به صرفه تر بودن، اصلی ترین گزینه های تهران رنت ون برای اجاره ون لوکس می باشند.

اجاره ون مسافرتی یا کمپر

بخش دیگری از خودرو های خانواده ون که امروز طرفداران زیادی دارد، ون های مسافرتی یا کمپر هستند که سبک جدیدی به نام ون لایف را به وجود آورده اند و با توجه به وجود ویروس کرونا، افراد زیادی تمایل به اجاره این نوع ون ها را دارند.متاسفانه ون های مسافرتی هم هنوز به تعدادی نیستند که بتوان خدمات اجاره آن ها را ارائه کرداما با این وجود از برنامه های اصلی تهران رنت ون برای آینده، فراهم کردن امکان اجاره ون های مسافرتی کمپر می باشد.

اجاره ون کولردار

میزان جستجوی زیادی در اینترنت در خصوص اجاره ون کولر دار مشاهده شده است که در این باره لازم است بدانید تمام ون هایی که در مجموعه های ارائه کننده این خدمات اجاره داده می شوند، قطعا به سرویس های گرمایشی و سرمایشی ایده آل مجهز هستند و نیازی نیست در این خصوص نگرانی داشته باشید.

کرایه ون از تهران به رشت

کرایه ون از تهران به رشت و شهر های استان مازندران اعم از رامسر، نوشهر، ماسال و چالوس بیشترین درخواست های بخش مسافرتی و توریستی می باشند.رانندگان این بخش کاملا آشنا به قسمت های مختلف شمال کشور هستند که و برای عزیزانی که نیاز به یک تور لیدر برای سفر خود دارند و تمایل به بازدید از جازبه های گردشگری ناب دارند، رانندگان بخش توریستی بهترین همراه خواهند بود.

اجاره ون مخصوص معلولین

سوال دیگری که از تماس های سایت زیاد مطرح شد، امکان اجاره ون های مخصوص معلولین بود که متاسفانه باید بگوییم در حال حاضر این نوع ون ها توسط تهران رنت ون اجاره داده نمی شوند.

اجاره ون ارزان قیمت

اجاره ون ارزان قیمت یکی از پر جستجو ترین کلمات مربوط به شغل ماست!از این رو بد نیست صحبتی در خصوص اجاره ون با هزینه پایین هم داشته باشیم و شکل خدمات در این دسته را معرفی کنیم:خب ون های اجاره ای تقریبا معرف حضور همگان هستند و نیازی به معرفی خودرو هایی مثل تویوتا ههایس و هیوندای h350 نیست! اما نمونه هایی از اتومبیل های گروهی ون هم در ایران وجود دارند که امروز وارد بازار اجاره ون شده اند و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده اند.

ون دلیکا

یکی از ون های ارزان قیمت که حتما می شناسید، ون دلیکا است؛ همان ونی که معمولا بصورت تاکسی در سطح شهر می بینید و ظرفتی در حدود 10 با امکانات سطح پایین و طبیعتا قیمت مناسب است.اما قصد دارم خودرویی را به شما معرفی کنم که محصول ایران خودرو بوده و با شرایط خاصی که برای فروش آن در نظر گرفته شد، سر و صدای زیادی در میان ون های ارزان قیمت کرد.

ون وانا

ون وانا طبق تیتر جالب یکی از مجله های خودرو، تویوتا هایس چینی ایران خودرو است.این ون با عنوان ون اتاق هایس شناخته می شود و تقریبا می توان گفت شباهت های زیادی به هایس ژاپنی (در ظاهر) دارد.ون وانا بهترین انتخاب برای اجاره ون ارزان قیمت در ایران است

انواع روش های اجاره ون چیست؟

اجاره خودرو می تواند به دو روش بلند مدت و کوتاه مدت انجام شود که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

اجاره کوتاه مدت

 اجاره کوتاه مدت به اجاره روزانه گفته می شود که می تواند چند ساعت و یا چند روز باشد. در صورتی که فرد در اجاره کوتاه مدت خودرو را برای چند ساعت اجاره نماید و این زمان کمتر از 10 ساعت باشد باید کرایه 10 ساعت را که نرخ حداقل کرایه خودرو می باشد بپردازد.

اجاره بلند مدت

منظور از اجاره بلند مدت مواقعی است که فرد خودرو را برای بیش از چند هفته اجاره کرده باشد و به طور کلی اگر خودرو برای 28 روز تا کمتر از 360 روز اجاره شود بلند مدت طلقی می گردد.خودروهایی که به صورت بلند مدت اجاره می شوند از تخفیفات ویژه ای برخوردار هستند از این رو اجاره آن ها می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. از مزایای اجاره خودرو بلند مدت می توان به ارایه خدماتی در جهت تعمیر و نگهداری از سوی شرکت، پوشش بیمه بدنه و شخص ثالث، امکان تعویض خودرو در صورت خرابی یا نارضایتی، امکان اجاره انواع خودرو، ارائه مجوز طرح ترافیک و … اشاره نمود.