تعداد کمپ‌های نوروزی در بوشهر افزایش می‌یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تعداد کمپ‌های نوروزی در بوشهر افزایش می‌یابد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسین حیدری پنج شنبه شب در نشست ستاد تسهیلات سفر با تاکید بر لزوم افزایش تعداد کمپ‌های اسکان مسافران نوروزی، تصریح کرد: سرویس‌های بهداشتی و حمام برای استفاده مسافران نوروزی باید افزایش یابد و برنامه‌ریزی لازم برای خدمات‌دهی مناسب از هم‌اکنون باید صورت پذیرد.

شهردار بوشهر با اشاره به تجربه سال‌های گذشته شهرداری در خصوص جمع‌آوری چادرهای مسافرتی از سطح ساحل افزود: برای نوروز پیش رو در حال بررسی شرایط هستیم تا با ارائه راهکار و واگذاری به بخش خصوصی، با حضور شبانه‌روزی در کنار ساحل مانع از برپایی چادر شویم.

حیدری، نوسازی مبلمان شهری، رنگ‌آمیزی جداول و دیوارها، نورپردازی معابر به‌ویژه نوار ساحلی و افزایش تعداد سرویس‌های بهداشتی و حمام را از اولویت‌های ستاد تسهیلات سفر شهرداری در نیمه دوم سال عنوان کرد و افزود: تعداد کمپ‌ها در سال جاری باید از لحاظ پراکندگی و تعداد، افزایش یابد تا دسترسی به این آنها برای مسافران راحت‌تر شود.

شهردار بندر بوشهر با اشاره به اینکه مدیریت کمپ‌ها همچون سال‌های گذشته در اختیار شهرداری‌های مناطق است، افزود: تاکنون شرایط احداث کمپ‌های اسکان در پارک شغاب، دهکده گردشگری، جمعه بازار قدیم، پارک نفتکش، میدان انتظام و پارک لیان مورد بررسی قرار گرفته و به‌زودی عملیات زیرسازی و آماده‌سازی این کمپ‌ها آغاز می‌شود.

حیدری در پایان تاکید کرد که مدیران شهرداری، پیشنهادات مؤثر و سازنده شهروندان را در خصوص نحوه مدیریت اسکان مسافران مورد بررسی قرار دهند.