اجتماعی

تمهیدات ترافیکی جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) اعلام شد

تمهیدات ترافیکی جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) اعلام شد

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح تمهیدات ترافیکی جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) اعلام کرد: رانندگانی که قصد عبور از محدودیت‌ها را دارند باید از معابر جانبی تردد کنند.

به گزارش تیتر نیوز، سرهنگ محمد رازقی به محدودیت های ترافیکی برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در میدان ولیعصر (عج) و میدان هفتم تیر اشاره کرد و درباره تمهیدات ترافیکی جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) توضیح داد: امروز سه شنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۲ بمناسبت برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) از میدان هفتم تیر تا میدان ولیعصر (عج) محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

وی افزود: به همین مناسبت از ساعت ۱۵ امروز معابر از میدان هفتم تیر تا میدان ولیعصر (عج) مسدود خواهد شد و از میدان فلسطین تا کلیه ورودی هایی که به این محدوده داریم محدودیت تردد خواهیم داشت.

رازقی بیان کرد: این معابر که شامل جنوب به شمال از خیابان انقلاب ، ( انقلاب – ولیعصر (عج) ) است اجازه تردد داده نخواهد شد.  

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همچنین در محدوده شمال به جنوب خیابان ولیعصر (عج) از فاطمی مسدود خواهد شد.

وی گفت: اتوبوس هایی که در این محدوده تردد می کنند انحراف مسیر خواهند داشت و از محورهای جانبی تردد خواهند داشت و این محدوده در اختیار برگزاری جشن قرار خواهد گرفت.  

سرهنگ رازقی افزود: حمل و نقل عمومی و شرکت های اتوبوسرانی و تاکسیرانی تمهیدات ویژه ای برای جابجایی مسافران و کسانی که در این مراسم شرکت دارند، دارند.

به گفته وی، کسانی که محل زندگی و کار آنها در این محدوده است محدودیت خارج شدن ندارند ولی کسانی که قصد عبور از این مسیرها را دارند باید از معابر جانبی تردد و استفاده نمایند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این مراسم از ساعت ۱۷ شروع و برای اجرای تمهیدات ترافیکی از ساعت ۱۵  محدودیت و ممنوعیت تردد خواهیم داشت. همچنین برای این مراسم پلیس راهور تمهیدات خاصی را در نظر گرفته و جلسات متعددی نیز برگزار گردیده است.

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.