عمومی

توسعه فعالیت‌های قرآنی در کرمانشاه باید در اولویت قرار گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

توسعه فعالیت‌های قرآنی در کرمانشاه باید در اولویت قرار گیرد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، اعضای شورای قرآن استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه حضرت آیت الله علما با هدف تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های شورای قرآن استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی سعید کریمی خو رئیس شورای قرآن استان کرمانشاه با ارائه گزارش کاملی از روند برگزاری انتخابات و تشکیل شورای قرآن توضیحات جامعی در خصوص نحوه تدوین منشور فعالیت‌های شورای قرآن استان و چشم انداز فعالیت‌های این شورا به نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ارائه کردند.

در ادامه آیت الله علما نیز با تبیین جایگاه و اهمیت توسعه فعالیت‌های قرآنی و ضرورت عمومی سازی این فعالیت‌ها و تلاش در راستای توسعه فرهنگ انسان ساز قرآن در بین اقشار مختلف جامعه، بر حمایت خود از رویکردها و برنامه‌های شورای قرآن استان تاکید کردند.

وی با تاکید بر اینکه شورای قرآن باید مردمی عمل کند و مردمی بماند، تصریح کرد: نهادهای دولتی متولی فعالیت‌های قرآنی هم باید در ایجاد زیرساخت‌ها و کمک به شورای قرآن اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه جلسه با توشیح منشور فعالیت‌های شورای قرآن استان، بر اهمیت مردمی سازی بیش از پیش فعالیت‌های قرآنی تاکید و ابراز امیدواری کردند تا با همکاری گسترده و هدفمند مجموعه نهادهای دولتی و غیردولتی با این شورا شاهد توسعه بیش از پیش فعالیت‌های قرآنی در استان باشیم.