فرهنگ و هنر

رونمایی از کتاب «هندسه جهاد تبیین بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب» در شیراز

رونمایی از کتاب «هندسه جهاد تبیین بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب» در شیراز

تیتر نیوز/فارس در مراسم اختتامیه نخستین سوگواره ملی ادبی، هنری شاهچراغ(ع) کتاب «هندسه جهاد تبیین بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب» رونمایی شد.

به گزارش تیتر نیوز، کتاب «هندسه جهاد تبیین بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب» امروز، 13 مهرماه در  مراسم اختتامیه نخستین سوگواره ملی ادبی، هنری شاهچراغ(ع) در شیراز رونمایی شد.

سید مصطفی موسوی قهفرخی در این کتاب که توسط انتشارات گنج علم شیراز و در 156 صفحه به چاپ رسانده، در پنج فصل به موضوع هندسه جهاد تبیین پرداخته است.

هندسه جهاد تبیین بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب، چرایی، چیستی و چگونگی جهاد تبیین، سه مقطع تاریخی قابل‌مقایسه ایران (ایران چه بود؟ ایران چه شد؟ ایران چه هست؟) بخش از فصل‌های این کتاب است.

مقایسه ایران با سایر انقلاب‌های جهان و جنگ شناختی و رسانه‌ای، فصل‌های بعدی کتاب هندسه جهاد تبیین بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب به شمار می‌آید.

 نویسنده در مورد ویژگی‌های مباحث این کتاب اعتقاد دارد که روزآمد و کاربردی بودن مباحث (توانمندسازی مخاطب در جهاد تبیین و پاسخ به آخرین و مهم‌ترین شبهات روز) و انتقال نظام فکری به مخاطب (داشتن توالی منطقی مباحث مبتنی بر سناریو ابتکاری علمی) ازجمله موضوعاتی است که می‌تواند این کتاب را به‌عنوان یک منبع قابل‌استفاده برای اساتید، دانشجویان، محققین و سیاست‌گذاران حوزه علوم سیاسی موردتوجه قرار دهد.

مستدل و قابل‌ارائه بودن به همه اقشار، جناحی نبودن (سیر مبتنی بر نظام منطقی و عقلانی بدون سوگیری)، قابلیت تدریس (روش مباحث و کارگاهی) و دشوار نبودن و قابل‌فهم بودن برای همگان نیز از دیگر دلایلی این نویسنده برای توصیه به خواندن این کتاب توسط عموم مردم است.

به گزارش تیتر نیوز، از این نویسنده سال گذشته نیز کتاب «0 تا 100 کار فرهنگی در تشکل‌های دانشجویی» به چاپ رسیده بود.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب هنری

با استفاده از انتخاب دقیق واژگان، تازگی و جذابیتی به نثرم اضافه می‌کنم.