عمومی

شاهد رشد ۴۵ درصدی تعداد اسکواش‌بازان همدانی هستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

شاهد رشد ۴۵ درصدی تعداد اسکواش‌بازان همدانی هستیم - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اسدالله ربانی‌آنلاین در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به جایگاه اسکواش استان همدان اظهار کرد: روزی که این هیئت را تحویل گرفتم در آخرین ارزیابی فدراسیون در جایگاه ۲۳ کشور قرار داشت.

وی افزود: اما امروز شاهد هستیم با رشد چشمگیر هیئت اسکواش استان همدان در رتبه پنجم قرار گرفته و در واقع جزو ۵ هیئت برتر کشور هستیم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با بیان اینکه آرامش بر اسکواش استان همدان حاکم شده است، گفت: تمام تلاش خود را انجام دادیم تا از حواشی گذشته دوری کنیم و در فضای آرام و با ایجاد اتحاد و همدلی در خانواده اسکواش استان به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

ربانی‌آنلاین خاطرنشان کرد: روزگاری تعداد اسکواش‌بازان به سختی به انگشتان دو دست می‌رسید اما امروز شاهد استقبال بی‌نظیر و رشد ۴۵ درصدی اسکواش‌بازان هستیم.

وی با اشاره به لزوم رشد زیرساخت‌های اسکواش استان همدان بیان کرد: شرایط به گونه‌ای است که ما در تابستان اخیر هیچ‌گونه تبلیغی برای جذب ورزشکار انجام ندادیم چون زیرساخت‌های لازم را برای جذب نداریم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: تنها کورت ما کورت شهرداری بوده که از ساعت ۷ صبح تا پاسی از شب با ظرفیت صد در صد فعالیت می‌کند و حتی یک سانس خالی هم نداریم.

ربانی‌آنلاین با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های لازم اسکواش استان همدان گفت: یک هزار متر زمین در پارک گلهای همدان برای ایجاد ۳ کورت بین‌المللی اسکواش استان همدان با تلاش‌هایی که انجام داده‌ایم گرفتیم.

وی افزود: امسال نیز تمام تلاش خود را انجام دادیم تا اعتبار خوبی را جذب کنیم و پیمانکار این پروژه مشخص شده، پیش‌بینی می‌کنیم تا دهه فجر فاز نخست این پروژه و چارچوب اصلی آن به اتمام برسد.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با بیان اینکه توانستیم نخستین کورت پارکی را هم در همدان راه‌اندازی کنیم، بیان کرد: با رایزنی با شهرداری منطقه یک همدان برای نخستین بار یک کورت پارکی در پارک مردم همدان احداث کردیم که در کشور پنجمین استان پیشرو در این امر هستیم.

ربانی‌آنلاین عنوان کرد: ایجاد این کورت در فضای باز باعث شناخت بیشتر مردم با این رشته ورزشی خواهد شد.