عمومی

عملیات طوفان الاقصی هیمنه اسرائیل را فرو ریخت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عملیات طوفان الاقصی هیمنه اسرائیل را فرو ریخت - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام محمد مختاری ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: امروزه استکبار جهانی متوجه شده که فرهنگ اسلام مانع تحقق اهداف او است و از این جهت یک جنگ نابرابر ترکیبی را علیه دین راه انداخته است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه نباید مسلمانی ما مسلمانی شناسنامه‌ای باشد، بیان کرد: از این جهت باید با مطالعه و تحقیق باورها را آنقدر در وجود خود محکم کنیم که در برابر تکانه‌های شیطانی حفظ شود.

وی افزود: باید ساختمان تفکر دینی خود را محکم سازی کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی استکبار را مبهوت و جهان اسلام را امیدوار کرده است، اظهار کرد: اسرائیل از زمان تشکیل خود تاکنون چنین شکست مفتضحانه نظامی و اطلاعاتی نخورده و هیمنه آنان در این عملیات شکست.

مختاری با بیان اینکه در گذشته و در مواردی چون جنگ ۳۳ روزه نیز هیمنه استکبار ترک برداشت، ادامه داد: اگر ما با یکدیگر همبستگی داشته و مقاومت کنیم بی شک در برابر اسرائیل به پیروزی خواهیم رسید.

وی گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد شکست خود را با بمباران و کودک کشی در غزه جبران کند که این موارد قابل تحمل نیست.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: غده سرطانی اسرائیل به هیچ وجه قابل درمان نیست و باید از منطقه غرب آسیا بیرون انداخته است.

مختاری افزود: افتخار دولت و مردم ایران این است که همواره در کنار مردم فلسطین بوده و امروزه طعم شیرین سال‌ها مقاومت را می چشد.

وی ادامه داد: ما مردم نمازگزار در شهرستان بیرجند جنایات صهیونیست‌ها در فرو ریختن بمب‌های ممنوعه بر سر مردم و زنان و کودکان فلسطینی را محکوم می‌کنیم و دست و بازوی مقاومان و مبارزان جبهه مقاومت را می‌بوسیم.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: باور ما بر این است که طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی اسرائیل به زودی از صفحه روزگار محو خواهد شد.

مختاری افزود: از سوی دیگر حمایت از فلسطین ریشه در فطرت انسانی و بر اساس آموزه‌های دینی و قرآنی است.

وی بیان کرد: این افراد از روی ناآگاهی برای اسرائیل که دولت و مردمش نامشروع سرزمینی در قلب کشورهای اسلامی را غصب کردند، اشک تمساح می‌ریزند.

امام جمعه موقت بیرجند یادآور شد: منافع ملی و حفظ تمامیت ارضی ایران نیز ایجاب می‌کند که دشمن را در لانه عنکبوتی خودش شکست دهیم و خوشبختانه دست برتر با جبهه مقاومت است.

گفتنی است در پایان نماز جمعه، مردم شهرستان بیرجند در حمایت از عملیات جبهه مقاومت و محکومیت جنایات صهیونیستی راهپیمایی کردند.