ورزشی

موضع‌گیری عجیب باشگاه استقلال به صحنه مشکوک دیدار پرسپولیس + عکس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در هفته هفتم بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. شهاب زاهدی(۴۰) برای پرسپولیس گل زد.

در دقیقه ۶۱ و در شرایطی که گل گهر برای جبران گل خورده تلاش می کرد نفوذ بازیکنان این تیم درون محوطه جریمه و یک ضربه دقیق دروازه سرخپوشان را تا آستانه باز شدن پیش برد اما علیرضا بیرانوند با واکنشی تماشایی توپ را برگرداند. البته در این صحنه به درستی مشخص نشد توپ از روی خط دروازه رد شده بود یا نه اما تصاویر نشان می داد توپ رد شده بود.

بعد از این دیدار اظهار نظرهای مختلفی در مورد آن صحنه صورت گرفت. یکی از آنها واکنش باشگاه استقلال بود که در رسانه رسمی این باشگاه تصویری قرار داده شده و با دو کلمه «داستان تکراری» از گل شدن توپ خبر دادند.

موضع‌گیری عجیب باشگاه استقلال به صحنه مشکوک دیدار پرسپولیس + عکس
باشگاه استقلال با انتشار این تصویر نوشت: داستان تکراری

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.