شستی کابین آسانسور

خرید شستی آسانسور با تنوع قیمت مختلف از 400,000 تومان به بالا در فروشگاه کلمان موجود می باشد. شستی آسانسور از مهم‌ترین قطعات آسانسور به شمار می‌آید که مسافران بیشترین برخورد را با آن دارند. مسافران با فشار دادن دکمه‌های شاسی آسانسور به سایر طبقات آسانسور منتقل می‌شوند. شستی طبقات آسانسور در داخل کابین آسانسور و بیرون از کابین قرار گرفته می‌شود. شستی طبقه آسانسور در بیرون از کابین قرار می‌گیرد که مسافران با فشار دادن دکمه آن آسانسور را به آن طبقه فراخوانی می‌کنند. شاسی کابین آسانسور در داخل کابین قرار می‌گیرد که افراد با فشار دادن یکی از دکمه‌های آن به طبقه مورد نظر منتقل می‌شوند. شستی طبقه آسانسور که به شستی احضار کابین نیز معروف می‌باشد انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید انواع شستی آسانسور را از وبسایت فروش لوازم آسانسوری خرید کنید.

از مهم‌ترین مواردی که باید در زمان خرید دکمه آسانسور به آن توجه کرد، جنس و برند سازنده کلید طبقات آسانسور است. قیمت صفحه کلید آسانسور با توجه به ویژگی‌ها و تعداد کلیدهایی که دارد متغیر است. شاسی آسانسور به تابلو فرمان آسانسور متصل می‌‎شود. دستورات به پنل فرمان از طریق شستی احضار کابین ارسال می‌شود و آسانسور شروع به حرکت می‌کند. شستی الکترونیک پژوه یا همان الکترونیک پژوه اسدی از جمله شرکت‌های داخلی ایران است که انواع شستی آسانسور را تولید می‌کنند. قیمت کلید داخل کابین آسانسور به نسبت به سایر رقبا کمتر است و همچنین کیفیت بالایی نیز دارند. امروزه بیشتر کابین‌های اسانسور به شستی اسدی یا شاسی اسدی مجهز هستند.

شاسی آسانسور انواع مختلفی دارند که هر کدام بر اساس ویژگی‌هایی که دارند قیمت و طرح‌های مختلفی دارند. شستی کابین آسانسور و کلید طبقات آسانسور به صورت لمسی، کارتی و یا دکمه‌ای در بازار موجود می‌باشد. قیمت شاسی آسانسور لمسی از دو نوع دیگر بیشتر می‌باشد و بیشتر در آسانسورهای لاکچری استفاده می‌شود. شستی طبقه آسانسور کارتی برای افزایش امنیت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، این مدل که انواع مختلفی دارد در ساختمان‌های اداری و مسکونی استفاده می‌شود. این نمونه از کلید طبقات آسانسور به این صورت کار می‌کنند که فقط افرادی که اجازه دسترسی به آسانسور را دارند می‌توانند از آن استفاده کنند. این مدل به وسیله حسگر اثر انگشت، صدا و یا کارت کار می‌کند. مسافران با نزدیک کردن کارتشان به شاسی کابین آسانسور، به طبقه مورد نظرشان منتقل می‌شوند. در کارت هر شخص طبقه مورد نظر کد نویسی شده است و افراد با آن کارت به طور خودکار به طبقه مورد نظر منتقل می‌شوند.

مدل دکمه‌ای هم که در اکثر آسانسورهای امروزی استفاده می‌شوند و به طور حتم تاکنون با یکی از آن‌ها سروکار داشته‌اید. افراد با فشار دادن شستی احضار کابین، آسانسور را به همان طبقه فراخوانی می‌کنند. افراد با ورود به کابین و فشار دادن یکی از دکمه‌های شستی کابین آسانسور به طبقه مورد نظر منتقل می‌شوند. تعداد دکمه‌های روی شستی گاهاً زیاد است. با اطلاع ازمعنی دکمه های آسانسور به راحتی به طبقه مورد نظرتان منتقل شوید. به طور کلی شستی‌های آسانسور کارتی و لمسی بیشتر در ساختمان‌های لوکس و لاکچری استفاده می‌شود و مدل دکمه‌ای آن در ساختمان‌های معمولی استفاده می‌شود.

شستی آسانسور لمسی

طراحی این مدل از شاسی‌ها به خصوص است و جنس آن‌ها از استیل و یا شیشه است. بیشتر در کابین آسانسور شیشه ای  یا استیلی استفاده می‌شود. استایل شیک و جذاب از ویژگی‌های بی نظیر این مدل از شاسی‌های آسانسور است.

شاسی آسانسور دکمه ای

یکی از رایج‌ترین انواع است که در آسانسورهای امروزی به کرات استفاده می‌شود. این مدل به دلیل قیمت پایین‌تری که به نسبت سایر محصولات دارند طرفداران و خریداران بیشتری دارد.

شاسی آسانسور کارتی

شاسی آسانسور کارتی که به صورت کارت، کد و یا اثر انگشت کار می‌کند از لاکچری‌ترین شاسی‌های آسانسور است که ایمنی آسانسور  و ساختمان را تا حد خیلی زیادی افزایش می‌دهد. افرادی که ساکن آن ساختمان نیستند، نمی‌توانند از آسانسور استفاده کنند.

قیمت شستی آسانسور

قیمت شستی بیرون آسانسور و داخل آن با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، متغیر است. شرکت سازنده، نوع و جنس آن از مهم‌ترین فاکتورهای تفاوت قیمت صفحه کلید آسانسور است. در جدول زیر لیستی از قیمت کلید داخل کابین آسانسور و قیمت شاسی آسانسور را مشاهده می‌کنید.

خرید دکمه آسانسور مناسب

خرید کلید طبقات آسانسور مناسب با نوع کاربری آسانسور است. این مورد باید پیش از خرید به آن دقت شود و توجه کنید که پنلی را خریداری کنید که با آسانسورتان سازگاری و مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال اگرآسانسور صنعتی آتیس، آسانسوری است که در ساختمان شما استفاده شده است، بهتر است به سراغ خرید پنل‌های کارتی و لمسی نروید؛ چرا که نیازی به چنین پنل‌هایی در آسانسور نیست. همچنین اگر در محیطی زندگی می‌کنید که هوای آن رطوبت زیادی دارد، بهتر است پنل‌های شیشه‌ای خریداری کنید؛ چرا که پنل‌های استیلی به مرور زمان زنگ می‌زنند. بهتر است قبل از خرید با یکی از مشاورین ما در کلمان صحبت کنید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند. پنل‌های استیلی به صورت روکار هستند و بر روی قاب بیرونی کابین و یا دیوار ساختمان نصب می‌شوند. این مدل به دلیل این که پلیت شستی آسانسور به آن پرس شده است به صورت روکار نصب می‌شود. پنل‌های شیشه‌ای نوع دیگری از صفحه کلیدهای آسانسور است که زیبایی به خصوصی دارند. شما با خرید صفحه کلید اسانسور شیشه‌ای جلوه‌ای زیبا به آسانسورتان ببخشید. از این رو بیشتر در کابین آسانسور لاکچری استفاده می‌شود. ضخامت شاسی شیشه‌ای آسانسور بین 4 تا 6 میلی‌تر است که تفاوتی با پنل‌های توکار ندارد. رنگ مشکی بهترین رنگ برای پنل‌های لمسی است؛ چرا که شماره طبقات بر روی آن بهتر نمایش داده می‌شود. برخی به جای قرار دادن پنل لمسی بر روی شاسی‌های شیشه‌ای از دکمه استفاده می‌کنند که زیبای پنل‌های شیشه‌ای را کم می‌کند. پنل‌های شستی آسانسور شیشه‌ای برای ساختمان‌های قدیمی، پر ترافیک، مرطوب و صنعتی مناسب نمی‌باشد. اگر به دنبال این هستید که هزینه زیادی برای شاسی آسانسور پرداخت نکنید، شاسی‌های مکانیکی گزینه مناسبی می‌باشند. جنس دکمه‌های این شاسی‌ها از استیل است و دوام بالایی دارند. البته نوع دیگری از این مدل وجود دارد که دکمه‌های از جنس پلاستیک آبکاری شده است که دوام کمتری از نوع استیلی دارند. برای استحکام، ماندگاری و بازدهی بیشتر از دکمه‌های مکانیکی استیلی استفاده کنید.

اجزای پنل شستی آسانسور

شستی اسانسور به دو بخش روکار و توکار تقسیم می‌شود. شاسی‌ها در کنار درب طبقه یا درب ورودی آسانسور نصب می‌شود. افراد با فشار دادن این دکمه آسانسور را به همان طبقه احضار می‌کنند. شاسی‌های بیرون آسانسور دارای نشانگرهایی هستند که نشان می‌دهد از سمت پایین یا بالا به سمت شما در حال حرکت است.

  • شاسی طبقه اسانسور(برای هر طبقه)
  • نشانگر
  • کلید تهویه کابین آسانسور
  • شاسی بستن درب
  • شاسی باز کردن درب آسانسور
  • شاسی زنگ خطر آسانسور
  • نمایشگر شماره طبقه ساختمان

بر روی دکمه‌های آسانسور برجستگی‌هایی قرار دارد که افراد با نابینا با لمس کردن آن‌ها می‌توانند شماره و یا عددی که بر روی دکمه نوشته شده را بخوانند.

انواع نشانگر طبقات 

یکی از اجزای شاسی طبقات آسانسور، نمایشگر یا نشانگر طبقات است. این نشانگر به صورت دیجیتالی است که شماره طبقه‌ایی که آسانسور در آن قرار دارد را به مسافران نشان می‌دهد. این نشانگرها انواع مختلفی دارند که به 3 دسته زیر تقسیم می‌شوند:

پرکاربردترین نوع نشانگری که در آسانسورهای امیکی از قطعات پر کاربرد در آسانسور پنل ها هستند. که در دو نوع شاسی طبقات و کابین دسته بندی می شوند. این وسیله در ارتباط مستقیم با کاربران است. و بایستی هم از نظر کیفیت و هم از نظر ظاهری ، از جلوه ای زیبا و درخور برخوردار باشد. مجموعه رایا به عنوان مرکز فروش شاسی آسانسور ، انواع طرح ها و مدل های شاسی را با قیمت مناسب و ارائه گارانتی معتبر به سراسر کشور عرضه می نماید.

پنل ها در آسانسور وظیفه ارسال درخواست به تابلو فرمان آسانسور را بر عهده دارند. با فشردن کلید شستی آسانسور درخواست از طرف کاربر به تابلو فرمان منتقل می شود. تابلو فرمان درخواست را پردازش و به موتور به عنوان نیروی محرکه آسانسور منتقل می کند. و در نهایت آسانسور براساس درخواست حرکت می کند. در زمینه فروش شاسی آسانسور و اقدام برای خرید آن توجه به متریال ، ابعاد ، طرح و نوع شاسی دارای اهمیت است. این وسیله بر حسب سلیقه مشتریان طراحی و به سراسر کشور عرضه می شود.

انواع شستی آسانسور

شستی طبقات آسانسور

پنل های طبقات ، در کنار درب طبقات و به طور معمول سمت راست درب طبقه مورد نصب قرار می گیرند. این وسیله به ازای هر ایستگاه در آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد. شستی طبقات دارای یک دکمه فشاری جهت احضار، نمراتور و دو فلش جهت تشخیص حرکت کابین به سمت بالا و پایین است. و با نام شاسی احضار آسانسور نیز شناخته می شود.

شستی کابین آسانسور

همانطور که از نام شاسی کابین پیداست . این قطعه در داخل کابین آسانسور مورد نصب قرار می گیرد. در یک تعریف کلی به مجموعه کلیدهایی که جهت کنترل حرکت کابین، بررسی وضعیت کلی آسانسور ، زنگ خطر و استپ اضطراری و… بر روی پنل خاص درون کابین آسانسور قرار دارد، شستی داخلی کابین می گویند. این مدل از پنل به صورت نیم قد و تمام قد طراحی می شود. و در پروژه های مختلف مورد نصب قرار می گیرد. در زمینه فروش شاسی آسانسور کابین بایستی به ابعاد ، امکانات ، نوع کلیدها و متریال آن دقت نمود.

فروش شاسی طبقات آسانسور

شاسی طبقات آسانسور کارالیفت کد3525

پنل ها در آسانسور در مدل ها و طرح های مختلفی ساخته می شوند. از ظاهری زیبا و دلنشین برخوردار است. این مدل از پنل آسانسور را می توان به صورت سفارشی با رنگ های  نقره ای و دودی طلایی سفارش داد.

مبنای طراحی پایه برای این پنل آسانسور ، استفاده از نمایشگر سون سگمنت است.و می توان آن را به صورت سفارشی با نمایشگرهای ریزشی و لاتیس طراحی نمود.

شستی آسانسور مدیا کد1219 

پنل های آسانسور در انواع مختلی ساخته می شوند.و در دو نوع توکار و روکار مورد نصب قرار می گیرند. یکی از پنل های طبقات آسانسور است.که به صورت روکار مورد استفاده قرار می گیرد.

این مدل از پنل آسانسور با پلیت استیل طراحی می شود.و از قیمتی مناسب و عملکردی عالی برخوردار است.ارتفاع شاسی 30 سانتی متر است.و صفحه پشت آن از نوع گالوانیزه است. فروش شاسی آسانسور مدیا با طرح های مختلف توسط مجموعه رایا آسانسور انجام می گیرد.

شاسی طبقات آسانسور کد1207

در هر ایستگاه از آسانسور از یک پنل طبقه استفاده می گردد.پنل های طبقات مرتیط با خواست و سلیقه مشتریان طراحی می شوند.و به سراسر کشور عرضه می شوند.یکی از پنل های احضار آسانسور ، شاسی طبقات آسانسور کد1207 است.این مدل از شاسی اسانسور با متریالی ساده و از جنس استیل ساخته می شود.مدل کلید شستی آن از نوع فشاری است. و از عمر مفید بالایی برخوردار است.

شستی کابین آسانسور

فروش شاسی کابین آسانسور

شاسی آسانسور کارالیفت کد1311 

پنل های داخلی از اجزا بیشتری نسبت به شاسی بیرونی تشکیل می شوند.ضمن این که این پنل ها از ارتفاع بیشتری برخوردار هستند.و معمولا به صورت 1 متری و 2 متری طراحی می شوند.

شاسی آسانسور کارالیفت کد1311 جزء پنل های یک متری مجموعه کارالیفت است.از نکاتی که در مورد این محصول حائز اهمیت است: نحوه نمایش آن است. که تلفیقی از استیل و پلکسی را شامل می شود.

شستی کابین آسانسور کد1210 

پنل های کابین در دو نوع روکار و توکار در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.شاسی کابین آسانسور کد1210 از نوع روکار است.و نیازی به نصب قوطی داخل دیوار یا روی چارچوب درب آسانسور نیست.

این مدل از پنل آسانسور دارای شسشستی کابین آسانسور 2 متری یکی از قطعات مهم و کاربردی در کابین آسانسور است. این قطعه را در این مطلب به طور کامل به شما معرفی می‌کنیم. خواهیم گفت که شامل چه قطعات و کلید‌های است و چه مواردی باعث زیبایی، کیفیت و تغیر قیمت آن می‌شود.

بررسی شستی کابین آسانسور 2 متری روکار اسدی

تفاوت بین شستیهای آسانسور 

شستی آسانسور به طور کلی به پنل‌های فرمان آسانسور گفته می‌شود که انواع مختلفی دارد. برای مثال؛ شستی کابین آسانسور 2 متری که برای آسانسور‌های مراکز بزرگ استفاده می‌شود. شستی‌ها نیز دارای تنوع هستند؛ به طور کلی به دو نوع داخلی و خارجی دسته‌بندی می‌شوند، البته با این عناوین به کار برده نمی‌شوند. نوع داخلی، به شستی کابین گفته می‌شود که یک پنل الکتریکال است و در قسمت ورودی کابین قرار می‌گیرد. نوع خارجی، به شستی احضار معروف است که یک پنل کوچک‌تر است و در بیرون کابین نصب می‌شود.

شستی احضار در هر طبقه از ساختمان که لازم است درب آسانسور در آن باز شود، باید نصب شود. این شستی همانطور که از نامش مشخص است وظیفه احضار کابین آسانسور را به آن طبقه دارد. شستی احضار برخلاف شستی کابین که دارای تعداد زیادی کلید و امکانات است، اغلب دارای یک الی دو کلید ساده بالا و پایین است.

یک شاسی کابین دارای پیچیدگی بیشتری است، این شستی عدد طبقه مورد نظر را از طریق نمایشگر خود نشان می‌دهد. در برخی از مواقع علاوه بر استفاده از اعداد برای نمایش طبقات، از حروفی مانند p برای نشان دادن پارکینگ و از G برای نشان دادن طبقه همکف استفاده می‌کند. همچنین در این شستی کلید‌هایی برای زنگ خطر، باز یا بسته شدن درب کابین یا کلید تهویه نیز وجود دارد. اغلب شستی‌ها بسیار ساده هستند، اما شستی‌هایی با امکانات بیشتر نیز طراحی و تولید شده است.

همانطور که کمی پیشتر یک شستی کابین آسانسور 2 متری را به شما معرفی کردیم، اعلام کردیم که یکی از قطعات بسیار مهم در آسانسور‌ها، شاسی کابین آن‌ها است. قیمت این محصول مانند مدل‌های متنوع آن کاملاً متغییر است، اما چه عواملی قیمت شستی کابین آسانسور را تغییر می‌دهد؟

قیمت شستی‌ها اغلب با توجه به برند، امکانات و جنس متریالی که برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود، تعیین می‌گردد. متریال عمده و البته گران قیمتی که در این شستی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرید، عموماً استیل، برنز و آلومینیوم است. همانطور که می‌دانید این متریال با تغییرات بسیار زیادی در بازار به فروش می‌رسند. بنابراین از مهم‌ترین عوامل مؤثر در قیمت‌گذاری این محصول به شمار ‌می‌روند.

تی به تعداد طبقات، نمراتور ، كلید تهویه كابین، شستی Door close، شستی Door open، لامپ روشنایی اضطراری و  زنگ خطر است.و در انواع پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

شاسی آسانسور مدیا طرح دیبا 

شاسی در آسانسور به عنوان اولین رابط کاربر آسانسور محسوب می شود.بنابراین باید ازکیفیت و ظاهر قابل قبولی برخوردار باشد.شاسی آسانسور مدیا طرح دیبا با زیبایی و کیفیت منحصر به فرد طراحی شده است. و از جهت فروش شاسی آسانسور ، جزء پر فروش ترین مدل ها است.

این محصول با داشتن نمایشگر سگمنت قرمز و آبی از محبوبیت بالا نزد کاربران برخوردار است.تجهیزات جانبی قابل نصب شامل : سوئیچ آلفا، فون باکس روکار و توکار و intercom است.گفتنی است : استفاده از استیل نگیر 304 باعث کیفیت بیشتر این مدل از شاسی آسانسور شده است.این شاسی به صورت تمام قد و نیم قد به بازار عرضه می گردد.

روزی استفاده می‌شود، نشانگر سگمنت است. نشانگر سگمنت به دلیل قیمت پایین‌تر و کیفیت خوبی که دارد بیشترین استفاده را دارد. نشانگرهای LCD در حال حاضر بیشترین قیمت را دارند.