عکس| خودرو‌های جدید پلیس اصفهان

آفتاب نیوز:

سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان درباره اضافه شدن 23 دستگاه خودروی جدید به ناوگان فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: 23 دستگاه خودرو جدید به خطوط اضافه می شود. فرماندهی انتظامی استان اصفهان با طرح امنیت محله محور و رویکردی قاطع و جدی، امروز رسما ۲۳ خودروی جدید را برای برهم زدن نظم و امنیت عمومی و مبارزه با مجرمان در تمامی سطوح در صف خودروها قرار داد. در این مرحله فرماندهی انتظامی 11 شهرستان استان اصفهان با خودروهای مذکور تجهیز و تقویت می شود و در آینده شاهد تقویت پلیس سایر شهرستان های این استان خواهیم بود.

هاشمی فر با بیان اینکه تجهیزات جدید، هوشمند و جدید بخشی از اختیارات پلیس است، گفت: یکی از مهمترین بخش های اختیارات فرماندهی نیروی انتظامی، حمایت، پشتیبانی و همکاری خوب مردمی است که به اطلاع پلیس می رساند. . . پلیس با برخورد با جرایم و تعاملات مثبت و سازنده آنها ما را در امنیت پایدار جامعه یاری می کند و امیدواریم با تداوم این همکاری ها شاهد تقویت امنیت در گوشه و کنار استان اصفهان باشیم.

تصویر ماشین پلیس جدید اصفهان

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت هفت ماهه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با بیست و چهار فعالیت جهادی و تلاش همکارانم در یگان ها و بخش های مختلف انتظامی این فرماندهی، در هفت ماهه در سال جاری تا به امروز شاهد کاهش 7 درصدی جرایم سنگین بوده ایم که شامل یک درصد در قتل، سرقت مسلحانه، آدم ربایی، سرقت های شدید، آدم ربایی و سرقت می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این در حوزه مبارزه با خرده فروشان، جمع آوری معتادان متجاهر، دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه با سارقان، عملکرد نیروی انتظامی استان اصفهان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. این اقدامات نتیجه زور، یکپارچگی افسران پلیس و تلاش های خستگی ناپذیر آنها در حفظ امنیت در این ولایت است.

هاشمی فر از انهدام 125 گروه منظم سارقان توسط پلیس آگاهی استان اصفهان در هفت ماهه امسال خبر داد و گفت: 45 درصد از گروه های منهدم شده سارق هستند که این امر ناشی از مهارت، هوشمندی و شأن بالای جاسوسان است. خودنمایی می کند. پلیس آگاهی استان اصفهان.

تصویر ماشین پلیس جدید اصفهان