اخبار کسب و کارعمومی

انواع روپوش پزشکی

امروزه یکی از وسایل مهم در حوزه ی پزشکی که می بایست حتما در نظر گرفته شود پزشکی می باشد. قیمت روپوش پزشکی با توجه به کیفیت و جنس پارچه معین می شود و متقاضیان می توانند  برای خرید روپوش پزشکی مردانه و همچنین فروش روپوش پزشکی زنانه به مراکز معتبر مراجعه کنند.

روپوش پزشکی در بیمارستان، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، کلینک، آرایشگاه، مراکز بهداشت و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا این اصناف خواهان و طرفدار این روپوشها هستند. این روپوش دارای کیفیت و جنس پارچه متفاوت تولید می شود که می تواند از جنس پنبه، تترون و ترگان دوخته شود.

روپوش پزشکی با کیفیت، شستشوی آسان دارد و بدون نیاز به اتو مورد استفاده قرار می گیرد. این روپوش، از پزشکان و کادر درمان در برابر آلودگی و ویروس به خوبی محافظت کرده و دارای مقاومت و استحکام  بالایی می باشد. در هرحال هر شخصی که از بیمار مراقبت می کند ملزم به پوشیدن این نوع روپوشها می باشد و می بایست از کیفیت و دام خوبی برخوردار باشد.

قیمت روپوش پزشکی

روپوش پزشکی دارای تنوع مدل و رنگ بندی بسیار بالایی است و معمولا رنگ سفید آن از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. روپوش پزشکی با توجه به جنس و کیفیت آن قیمت گذاری می شود و در سایزهای مختلف با توجه به استایل بدنی افراد دوخته و به بازار عرضه می شود.

اصولا در بیمارستانها به دلیل بخشهای مختلف از روپوشهای رنگی تهیه می کنند و با توجه به سمت پرسنل، رنگ آن را مورد استفاده قرار می دهند. روپوش پزشکی و دارای طرح و مدلهای مختلفی می باشد و با توجه به سلیقه ی افراد می توان آن را انتخاب کرد. معمولا این روپوشها در مدلهای جیب دار و بدون جیب دوخته می شوند که مدل یقه های آنها متفاوت است و می توان به نوع گرد، انگلیسی و دیپلمات اشاره نمود.

گاهی ممکن است این روپوش ها دکمه دار و زیپ دار در بازار مشاهده شوند که انتخاب را برای مشتریان باز گذاشته و می توانند با توجه به سلیقه و کار خود انتخاب کنند.

روپوشهای پزشکی که محسوب می شوند معمولا از پشت چاک دار هستند که در زمان راه رفتن فرد احساس راحتی کند و برای زیبایی یک کمر بر پشت آن دوخته می شود. در حال حاضر روپوشهای طرح دار با طیف رنگی زیبا در بازارهای فروش مشاهده می شوند که بسیار جذاب و بروز می باشند.

این روپوشها با طرحهای مختلفی مانند گلدوزی شده در قسمت پایین مانتو برای بانوان در نظر گرفته شده است و اصولا بسیاری از افراد در قسمت بالای جیب آرم و برند خود را درج می کنند. روپوش پزشکی می بایست در زمان کثیف شدن مانند لکه ی خون و غیره به راحتی پاک شده و هیچ گونه لک در لباس ایجاد نشود.

همچنین بافت پارچه در زمان شستشوی مداوم از هم نپاشد و در زمان پوشیدن فرد ایست خوبی داشته باشد. در این راستا طرحهای بسیار زیبایی با پارچه های تراکم بالا تولید می شوند و می توان از مراکز معتبر نسبت به خرید آن اقدام کرد.

خرید روپوش پزشکی مردانه

روپوش پزشکی دارای دو نوع مردانه و زنانه تولید می شوند و هر کدام دارای تنوع رنگ و مدلهای شکیلی دوخته می شوند. امروزه خرید اسکراب پزشکی مردانه در مراکز معتبر در حال انجام است و در این مراکز می توان به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت خریداری کرد.

روپوشهای پزشکی با استانداردهای روز دنیا ساخته می شوند که می تواند از ورود هر گونه میکروب و آلودگی به بدن جلوگیری کند. اصولا پارچه های این نوع روپوشها در دو نوع تراکم نخ پایین و بالا تولید می شوند که می توان برای تابستان از نوع نازک و در فصل زمستان از ضخامت دار آن تهیه کرد.

روپوشهای با کیفیت دوخت مناسب و شکیلی دارند که در زمان پوشیدن فرد احساس آرامش و خرسندی می کند. این به هیچ عنوان آبرفت ندارند و در زمان شستشو تغییر سایز و رنگ نمی دهند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با فناوری نانو روپوشهای پزشکی تولید شده اند که نانو در ترکیبات آن به کار رفته است و فرد می تواند به راحتی از آن استفاده کنند. نانو از ماده ای طبیعی و گیاهی در ساخت آن به کار رفته است و فاقد هر گونه مواد شمیایی می باشد که ضد تعریق هستند و در بازار با قیمتهای بالایی مشهود هستند.

همچنین بسیاری از بیمارستانها برای حفظ سلامت کارکنان خود از این نوع روپوشها خریداری می کنند، زیرا سلامت پرسنل خود را در ارجهیت قرار می دهند.

 

فروش روپوش پزشکی زنانه

همانطور که اشاره کردیم، یکی از ملزومات مهم برای پزشکان است و سلامت این افراد را در برابر آلودگیهای محیطی تضمین می کند. فروش روپوش پزشکی در مدلهای زنانه و مردانه با کیفیت بالا تولید می شود و در برخی از این روپوشها با ست مانتو و شلوار به بازار توزیع می شود.

امروزه تولید کنندگان روپوشهای پزشکی را با درجه کیفی بالا تولید می کنند که در زمان پوشیدن تن خور عالی دارد و در مدت زمان طولانی فرد احساس راحتی در آن را دارد.

روپوشهای پزشکی می بایست وزن سبکی داشته باشند و طول عمر و ماندگاری بالایی نیز داشته باشند. اصولا روپوشهای نامرغوب باعث ایجاد حساسیت و آلرژی در فرد می شود و می بایست از پوشیدن آنها به شدت خودداری کرد، زیرا حساسیتهای پوستی دچار بیماری خطرناک شود که در طولانی مدت به سرطان منجر می شود.

این سایت پیش رو یکی از سایتهای معتبر می باشد که با هدف افزایش سطحی کیفی سالیان سال در این حرفه مشغول به کار هستند و تمامی روپوشهای پزشکی را زیر نظر وزارت بهداشت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و همچنین با بسته بندی استاندارد تولید و به دست خریداران گرامی می رساند.

این روپوش ها دارای اصالت کالا و ، ضمانت نامه کتبی می باشند که خیال خریدار را نسبت به تهیه ی آن راحت می کند و می توان به صورت تکی و عمده در هر نوع سایزی سفارش داد.

همچنین طراحی زیبا و کیفیت خوب این روپوشها باعث شده تا صادرات خوبی به کشبه عنوان دومین قطعه پرمصرف PPE، پس از ، در محیط مراقبت های بهداشتی شناخته می شوند. طبق دستورالعمل اقدامات احتیاطی ایزولاسیون مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، هنگام پیش بینی تماس موار مختلف با لباس مانند خون، مایعات بدن، ترشحات و مواد دفعی، باید روپوش های ایزوله برای محافظت از بازوها و نواحی در معرض خطر بدن کارکنان مراقبت های بهداشتی پوشیده شود. روپوش پزشکی ایزوله نیم تنه را می پوشاند و مانعی فیزیکی برای انتقال میکرو ارگانیسم ها و سایر مواد ایجاد می کند.

برخی از انواع روپوش پزشکی مورد استفاده در زمینه بهداشت و درمان به شرح زیر است:

روپوش جراحی

روپوش های جراحی از پارچه های سبک وزن برای محافظت در سطح بالا ساخته شده اند و این لباس ها مخصوصاً برای رفع نیاز های بالینی معمولی طراحی شده اند. این روپوش های استاندارد در رنگ های مختلف با ویژگی های مقاوم در برابر مایعات موجود هستند. کمربندهای آن ها معمولاً از پنبه خالص و کمربندهای قابل تنظیم در پشت ساخته می شوند تا لباس را با بدن شما تنظیم کنند. برای جراحان و دستیاران وی، پوشیدن انواع روپوش پزشکی به ویژه روپوش جراحی برای جلوگیری از هرگونه عفونت و سایر مشکلات سلامتی در حین انجام عمل بسیار مهم است.

کاور تمام لباس (به همراه شلوار)

 

کارکنان مراقبت های بهداشتی ممکن است نیاز به پوشیدن انواع روپوش پزشکی داشته باشند تا از حداکثر محافظت در برابر مایع بیولوژیکی برخوردار شوند. اگر از مایعاتی استفاده می کنید که قادر به انتقال بیماری هایی مانند هپاتیت، ابولا، ایدز و مشکلات مختلف دیگر هستند، با پوشیدن یک روپوش تمام عیار، می توانید بدن خود را از تماس مستقیم با مایع محافظت کنید. روپوش های تمام لباس را می توان از پلاستیک یا هر پارچه ضد آب دیگری تهیه کرد.

لباس های ایزوله

روپوش های ایزوله برای محافظت قابل اعتماد با پلی پروپیلن طراحی شده اند. روپوش هایی سبک وزن هستند که با مواد چند لایه طراحی شده اند و می توانید آن را در دو وزن شامل وزن متوسط و سبک تهیه کنید. با بند های گردن و کمر می توانید را به راحتی دور بدن خود تنظیم کنید. به دلیل اینکه روپوش ها از پلی پروپیلن ساخته شده اند، قابلیت محافظت در برابر مایع را دارند.

لباس رسمی حلقه شست

روپوش های پلی اتیلن حلقه شست به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر محافظت را از شما داشته باشند و در زمان شما صرفه جویی کنند و از لیز خوردن آستین ها به سمت بالا جلوگیری کنند. لباس های بند انگشتی مانند پیش بند ساخته شده اند و می توانید آن ها را به سرعت در آورید. این نوع روپوش ها محافظت بسیار خوبی از بدن شما در برابر سطوح بالا مایعات می کنند. این یک گزینه اقتصادی با طراحی مناسب برای صرفه جویی در وقت و هزینه شما است. حلقه شست یک گزینه ویژه برای ثابت نگه داشتن آستین های شما است.

پیش بند رشته پزشکی

انواع روپوش پزشکی

پیش بند در بیمارستان ها و اماکن پزشکی برای اهداف مختلف استفاده می شود. این ها به ویژه در آزمایشگاه ها و برای محافظت از افراد در برابر مایع استفاده می شوند. پیش بند استاندارد با پارچه باکیفیت برای حداکثر انعطاف و راحتی طراحی شده است. پیش بند در طرح ها و رنگ های مختلف موجود است و هر بیمارستانی ممکن است پیش بند منحصر به فردی را برای کارکنان بیمارستان خود انتخاب کند. شما باید از این پیش بند ها در برابر دمای شدید محافظت کنید زیرا گرمای اضافی می تواند به آنها آسیب برساند. هنگام استفاده مطمئن شوید که بند های آویزان پیش بند را برای بستن آن، به کار گرفته اید.

ما تنها چند نمونه از انواع روپوش پزشکی را معرفی کردیم، اگر شما در این حوزه کار می کنید حتما روپوش مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد.

انواع پارچه برای روپوش پزشکی

 

روپوش های یک بار مصرف: معمولاً از مواد نبافته به تنهایی یا در ترکیب با موادی که محافظت بیشتری در برابر نفوذ مایعات دارند، مانند نخ های پلاستیکی ساخته می شوند. آنها را می توان با استفاده از انواع فناوری های پیوند الیاف نبافته (حرارتی، شیمیایی یا مکانیکی) برای ایجاد یکپارچگی و استحکام تولید کرد.

مواد اولیه که معمولا برای انواع روپوش پزشکی یکبار مصرف استفاده می شود، اشکال مختلف (به عنوان مثال پلی پروپیلن، پلی استر، پلی اتیلن) است. پارچه ها را می توان برای دستیابی به خواص مطلوب با استفاده از انواع الیاف خاص، فرآیند های پیوند و پوشش های پارچه (تصفیه های شیمیایی یا فیزیکی) بررسی کرد.

قابل استفاده مجدد چند کاربرد: روپوش های قابل استفاده مجدد (چند بار مصرف) پس از هر بار استفاده شسته می شوند. انواع روپوش پزشکی قابل استفاده مجدد معمولاً از 100٪ پنبه، 100٪ پلی استر یا مخلوط پلی استر-پنبه ساخته می شوند. این پارچه ها، پارچه های ساده بافته شده ای هستند و ممکن است از طریق غلتک های صنعتی تحت فشار قرار بگیرند تا خاصیت حفاظت در برابر مایع را افزایش دهند. انواع روپوش پزشکی قابل استفاده مجدد به طور کلی می توانند برای 50 دوره یا بیشتر دوره های شستشو و خشک کردن استفاده شوند.

سخن آخر

به یاد داشته باشید، کارکنان خود را به طور کامل در مورد نحوه انتخاب لباس محافظ آموزش دهید و آن ها را در مورد مزایای این لباس ها و نقش آن ها در کنترل عفونت و ایمنی محیط آگاه کنید. استفاده صحیح از روپوش برای ایمن نگه داشتن بیماران و کارکنان در طول روزهای کاری بسیار مهم است.

ورهای همجوار داشته باشد و ارز آوری خوبی برای کشورمان به ارمغان بیاورد. این روپوش ها از بهترین البسه های موجود در بازار دوخته و تولید می شوند و دوخت خوب آن باعث شده تا در برابر عوامل بیماری زا دور نگه داشته شود.

در این سایت می توانید بدون وجود واسطه گران به صورت مستقیم و با خیال راحت روپوش مناسب خود با توجه به سایز مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید و در صورت تمایل ثبت سفارش انجام دهید و در مدت زمان کوتاه در محل تعیین شده تحویل بگیرید.