آتش‌سوزی ۴ کارگاه مبل سازی در بزرگراه آزادگان

اوایل صبح امروز آتش سوزی در یک کارگاه تولید مبلمان و چوب در محدوده بزرگراه آزادگان رخ داد.

به گزارش تیتر نیوز، ساعت 10 صبح امروز حادثه آتش سوزی در یک کارگاه مبلمان و مصنوعات چوبی به سامانه 125 اعلام شد که در پی آن آتش نشانی ایستگاه های 125 و 16 ستاد فرماندهی با یک دستگاه خودرو با دستگاه تنفس و دو ماشین برای ارسال تانکرهای آبرسانی به محل حادثه در بزرگراه آزادگان بعد از پمپ بنزین الغدیر واقع شده است.

با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که این آتش سوزی در گاراژی به مساحت حدود 3000 متر مربع رخ داده و چهار درب کارگاه داخل آن به طور کامل سوخته است. 500 متر مربع در آتش سوخت و شعله های آتش در حال سرایت به مکان های مجاور بود. این چهار کارگاه در زمینه تولید مبلمان و چوب فعال بودند و رنگ آمیزی مبلمان و صنایع دستی در آنها انجام می شد.

آتش نشانان بلافاصله برق اصلی کارگاه را قطع کردند و با استفاده از تجهیزات خود به سمت آتش سوزی رفتند و پس از دقایقی توانستند آتش را مهار و از سرایت آن به نقاط اطراف جلوگیری کنند. پس از این به عملیات خود برای اطفای حریق از چند طریق ادامه دادند و موفق شدند آتش را به طور کامل خاموش کنند.

همزمان گروه دیگری از آتش نشانان در حین اطفای حریق قسمت های مختلف کارگاه را جست و جو کردند و خوشبختانه پس از بررسی تمامی قسمت های کارگاه مشخص شد که هیچ یک از کارگران دچار دود و گرما نشده اند و در داخل کارگاه نمانده اند. نداشته اند.

با اتمام عملیات و بازگشت آتش نشانان به ایستگاه، تیم های تخصصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برای یافتن علت حادثه و بررسی خسارات وارده فعالیت خود را آغاز کردند.

4 کارگاه مبل سازی در بزرگراه آزادگان طعمه حریق شد

4 کارگاه مبل سازی در بزرگراه آزادگان طعمه حریق شد

انتهای پیام