آماده‌باش مدیریت بحران برای وزش باد شدید تهران/ آلودگی هوا کم می‌شود

آماده‌باش مدیریت بحران برای وزش باد شدید تهران/ آلودگی هوا کم می‌شود

رئیس سازمان مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار زرد سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید از ظهر تا ظهر جمعه از هشدار مدیریت بحران خبر داد و در عین حال از بهبود وضعیت جوی این وزش خبر داد. . شرایط آلودگی

به گزارش تیتر نیوز، حمید یزدی آنلاین با اشاره به اخطار زرد سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در استان تهران، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی و اعلام سازمان هواشناسی فردا پنجشنبه از آذرماه ادامه دارد. تا جمعه 26 آذرماه در تمامی مناطق استان تهران به ویژه نیمه مرکزی و جنوبی شاهد وزش باد شدید گاهی بسیار شدید خواهیم بود.

وی ادامه داد: در این راستا از تمامی شهروندان به ویژه ساکنان مناطق مذکور تقاضا داریم نسبت به مقاوم سازی سازه های موقت و تابلوهای تبلیغاتی و ساختمان های نیمه ساخته و درختان کهنسال توجه کامل داشته باشند و از تردد و پارک در مجاورت خودداری کنند. . هرگز در مکان های مرتفع مانند سکوها، آسانسورها و ساختمان های بلند نصب نکنید.

رئیس اداره بحران استانداری تهران همچنین با بیان اینکه در نیمه شمالی استان تهران به ویژه در مناطق مرتفع فعالیت های چرخشی کوهستانی و کمبود بارندگی، بارندگی و ابریشم در مدت مذکور وجود دارد، گفت: نسبت به احتمال بارندگی در جاده های کوهستانی هشدار داد. و گفت: مدیریت بحران ابزارهای نجات و برخی از آن خدمات نیز در تاریکی قرار گرفته و راهنمایی های لازم را ارائه کرده است.

وی با اشاره به اینکه وزش باد در استان تهران باعث کاهش هوای آلوده نیز می شود، گفت: عوامل زیادی در آلودگی هوا دخیل هستند اما مهم ترین نکاتی که برای رفع این مشکل باید مورد توجه قرار گیرد عبارتند از: توجه به خودرو و گاز. استانداردهای مصرف پرهیز از ترافیک سنگین و ترافیک با راهکارهایی مانند تغییر زمان شروع و پایان فعالیت های اجتماعی، افزایش استفاده از وسایل نقلیه عمومی و خدمت رسانی به کارکنان و دانش آموزان، ترویج استفاده از «سی». این جی» و وسایل نقلیه برقی و بعداً افزایش و فرهنگ سازی فضاها و مناسب سازی جاده ها برای استفاده از دوچرخه و گسترش بیشتر فعالیت های الکترونیکی و غیره.

انتهای پیام