اعزام تیم فراجا به راسک با دستور رادان در پی حمله تروریستی

اعزام تیم فراجا به راسک با دستور رادان در پی حمله تروریستی

پس از حمله تروریستی شب گذشته به قوماندانی امنیه شهر راسک، سخنگوی ولایت فراه تصمیم گرفت تا هیئتی را به سرپرستی سردار رادان جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان راسک جهت بررسی و پیگیری موضوع به شهر راسک بسطور اعزام کند.

به گزارش تیتر نیوز، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی ولایت فراجا شب گذشته با اشاره به حمله ناجوانمردانه و کور تروریست های جیش ظالم به پاسگاه انتظامی شهرستان راسک اعلام کرد: در این حمله تعدادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند. کشته و زخمی شدند و همچنین تعدادی از پلیس جان بارکف زخمی و شهید شدند.

در حال حاضر فرمانده انتظامی این استان حضور دارد و اوضاع تحت کنترل است و بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس و دستور فرماندهی انتظامی کشور، هیاتی به سرپرستی جانشین فرماندهی انتظامی به این شهرستان اعزام می شوند. راسک. شهرداری موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

به گزارش تیتر نیوز و به گفته معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، متاسفانه در این حمله ناجوانمردانه حدود 11 نفر از کارکنان این شعبه از جمله افسران ارشد و سربازان و تعدادی از فراهان کشته شدند. عاملان آن نیز مجروح شدند. . به همین ترتیب اکنون وضعیت شهرستان راسک عادی شده و اقدامات لازم انجام شده است.

انتهای پیام