راز سقوط مرگبار زن جوان در هاله‌ای از ابهام

راز سقوط مرگبار زن جوان در هاله‌ای از ابهام

آفتاب نیوز:

سقوط مرگبار زن جوان باعث شد تحقیقات جنایی برای مشخص شدن علت و نحوه وقوع این حادثه انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جنایی، در آخرین دقایق روز یکشنبه ماموران کلانتری 140 باغ فاس تهران به سرپرستی امیرحسین علیمردان رئیس اداره دهم جنایی بازرسی پلیس آگاهی از قتل خبر دادند. دستور داد تا تحقیقات آغاز شود.

در بررسی های اولیه مشخص شد این زن 36 ساله در منزل برادر پسر 31 ساله خود مهمان بوده و از بالکن طبقه چهارم سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

دوست این زن به مأموران گفت: برادرم ما را به خانه اش دعوت کرد و ساعاتی پیش به خانه اش رفتیم. در خانه برادرم کنار هم نشسته بودم که ناگهان صدای بلندی توجه ما را جلب کرد. به خانه رفتیم و دیدیم در بالکن باز است، به سمت بالکن دویدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است و آنجا بود که متوجه شدیم زن مورد علاقه ام افتاده است. بنابراین سریع به حیاط رسیدیم. بعد با اورژانس تهران و مرکز 110 تماس گرفتیم. اما وقتی رسیدند گفتند تمام شده و دوست دخترم مرده است.

بازپرس جنایی با شنیدن اظهارات مرد جوان دستور انتقال جسد به مرکز قضایی و شناسایی خانواده زن جوان را صادر کرد. همچنین بررسی اختلافات احتمالی زن و مرد و انگیزه احتمالی خودکشی یا سابقه پزشکی متوفی در دستور کار قرار گرفت. این در حالی است که تحقیقات در اداره پلیس بر این موضوع متمرکز است تا مشخص شود مرگ زن جوان تصادفی بوده یا قصدی در سقوط مرگبار بوده است.