فعالیت ورزشی در مشهد ممنوع شد!

فعالیت ورزشی در مشهد ممنوع شد!

آفتاب نیوز:

رضوی دبیر کارگروه مدیریت بحران ریزگردهای خراسان گفت: انجام هرگونه فعالیت ورزشی از عصر امروز تا صبح فردا در سطح شهر مشهد ممنوع است.

مهدی الهپور با اشاره به وقوع حوادث گرد و غبار در کارگروه مدیریت اضطراری حوادث گرد و غبار در شهرهای شمال، شرق و مشهد خراسان رضوی گفت: در خصوص اعلام وضعیت هشدار زرد از سوی اداره کل هواشناسی کشور. به شهروندان در مناطق بادخیز و مناطق آسیب دیده مشهد این استان در روز جمعه (17 دی ماه 1402) دستور داده می شود از تردد غیرضروری با خودرو و تردد خودداری کنند. مراقبت و استفاده جدی از ماسک و منع ورزش در فضاهای باز.

رضوی دبیر ستاد مدیریت اورژانس ریزگردهای خراسان گفت: مردم برخی از شهرهای شمالی و شرقی این استان با پدیده گرد و غبار مواجه بودند که عصر امروز شهروندان مشهدی نیز شاهد این پدیده و کاهش دید بودند.

وی در ادامه گفت: هم اکنون هوای فعلی و موقت شهر مشهد برای گروه های حساس در وضعیت نامساعدی قرار دارد و بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از عصر امروز تا صبح فردا دمای هوا افزایش یافته است. گرد و غبار پیش بینی می شود و مشهد با این اتفاق مواجه خواهد شد.

الاحپور گفت: به شهروندان توصیه می شود علاوه بر استفاده از حفاظ شخصی و ماسک، تردد غیرضروری در فضاهای باز را محدود یا حذف کنند و حتی از تردد وسایل نقلیه شخصی از مواجهه با پیامدهای پدیده گرد و غبار و عدم تحرک جلوگیری کنند. اماکن ورزشی.

دبیر کارگروه مدیریت اورژانس ریزگردهای خراسان رضاوی تاکید کرد: برای جلوگیری از تردد افراد مبتلا به بیماری های تنفسی و قلبی، کودکان، سالمندان، مادران باردار و افراد دارای حساسیت پوستی در سطح شهر توصیه می شود پیاده روی و ورزش کنند. از اماکن عمومی و فضاهای باز پرهیز کنید، خرید یا سایر امور را به تعویق بیندازید و از ماسک استفاده کنید.