محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

تیتر نیوز/مازندران رئیس پلیس راه استان مازندران از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از روز شنبه (27 دی ماه 1402) تا ساعت 6 صبح خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز، سرهنگ “یدالله جهانتاب” با تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقای امنیت و تسهیل در تردد خودروها، شنبه 27 آذر 1402 محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح در محورهای مواصلاتی برقرار است. استان رسیده است.

رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: به همین منظور از هجدهم لیندی 1402 لغایت 6 صبح تردد کلیه موتورسیکلت ها به جز موتورسیکلت های پلیس و امداد در مسیر تردد مجاز ممنوع است. به منظور انجام ماموریت های لازم انجام می شود. در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه باری، باری و وسایل نقلیه باری در محور کرج – چلاس، گفت: تردد وسایل نقلیه باری در این محور از ساعت 12 تا 24 ممنوعیت: 00:00 روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه از میرزن آباد به سمت کرج و تهران و در صورت اعلام ماموران انتظامی از ابتدای تونل کندانو به سمت میرزن آباد از ساعت 15 تا ساعت 24 یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: در صورت ترافیک سنگین در این محور، از آزادراه تهران – شمال در روز جمعه از ساعت 1 بعد از ظهر تا ساعت 12 بعد از ظهر تردد هر نوع وسیله نقلیه ممنوع است. به سمت میرزن آباد و در صورت اطلاع پلیس راهنمایی و رانندگی، تمامی تردد خودروها از ساعت 15 الی 12 همان روز از میرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت تردد و ممنوعیت تردد تمامی تریلرها از محور هراز گفت: از ساعت 12 الی 12 شب تردد انواع کامیون و کامیون به جز حمل سوخت و کالاهای فاسدشدنی ادامه دارد. چهارشنبه 24 آذر و همچنین از ساعت 6 الی 24 پنجشنبه و جمعه 26 و 27 آذر تردد در این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه این استان افزود: در صورت تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب در این محور، روز جمعه 26 آذرماه از ساعت 14 الی 22 تردد خودروها یک طرفه است.

وی گفت: محدودیت های مذکور منوط به افزایش تراکم ترافیکی در محورها خواهد بود و در صورت عادی شدن وضعیت تردد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها، محدودیت ها رعایت می شود. رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و مدیریت آنها. سفر در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 پلیس راه استان و پیش شماره 011 21824434 تماس بگیرید.

انتهای پیام