حوادث

بازداشت ۳ فروشنده روانگردان در اطراف مراکز آموزشی/کشف تریاک از ماکسیما

بازداشت ۳ فروشنده روانگردان در اطراف مراکز آموزشی/کشف تریاک از ماکسیما

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری سه نفر که اقدام به تبلیغ و فروش داروهای روانگردان در فضای مجازی می کردند، خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با همکاری ماموران اداره فتا و رصد بیست و چهار ساعته پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران پس از انجام او متوجه شد که سه ذینفع ساخته است. گروه های تبهکار در غرب پایتخت اقدام به تبلیغ و فروش داروهای روانگردان در تعدادی از شبکه های اجتماعی کرده اند و این اقلام را در اطراف دانشگاه ها و مراکز آموزشی به فروش می رسانند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع در سرلوحه کار مسئولان قرار گرفته است، گفت: ماموران پس از بررسی های انجام شده موفق به شناسایی دو مخفیگاه متهمان در منطقه ای در غرب و شمال پایتخت شدند. در ادامه موضوع به مراجع قضائی ارجاع و قرارهای لازم برای دستگیری آنان اخذ شد.

باباپور در ادامه افزود: تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران پس از چند ساعت ردیابی و رصد دقیق موفق به دستگیری متهمان در مخفیگاه و تفتیش آنها شدند. در محل 27 کیلوگرم انواع مواد مخدر روانگردان در بسته کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به تحویل متهمان به مقر پلیس و بازجویی از این دو نفر گفت: این افراد در تحقیقات به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه برای این افراد پرونده تشکیل و متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم به مراجع قضایی معرفی شدند. تحقیقات بیشتری در این زمینه ادامه دارد.

75 کیلو تریاک در ماکسیما کشف شد

باباپور همچنین از کشف 75 کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری ماکسیما خبر داد و گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به همراه سه سرنشین مشکوک تهران یک دستگاه خودروی سواری ماکسیما در کنترل ترافیک کشف کردند. تهران و دستور توقف ماشین را داد.

وی با بیان اینکه خودرو متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت، گفت: پلیس در بازرسی از خودرو 75 کیلوگرم تریاک کشف کرد. سه متهم نیز دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند. این افراد به جرم خود اعتراف کرده و گفته اند که در حال انتقال مواد مخدر از استان های مرزی کشور بوده و قصد انتقال آن به پایتخت را داشتند که دستگیر شدند. این افراد همراه با پرونده جهت ادامه رسیدگی به پرونده روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام