حوادث

دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۲۷ کیلو مواد مخدر در آمل

دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۲۷ کیلو مواد مخدر در آمل

تیتر نیوز/مازندران رئیس فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در این عملیات پلیسی یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و بیش از 27 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و کشف شد.

به گزارش خبر تیتر نیوز، بر اساس گزارش پلیس، غلامرضا جعفری فرماندار در تشریح جزئیات این خبر گفت: فعالیت تاجر کشته شده در زمینه تولید و توزیع مواد مخدر در شهرستان آمل که پس از دریافت این خبر این عملیات تحت نظر گرفته شد. موضوع در راس دستور کار ماموران انتظامی، مبارزه با مواد مخدر در این استان و ماموران ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان امل مستقر شدند.

وی افزود: پس از بررسی های دقیق و هماهنگی قضایی، در عملیاتی ناگهانی خودروهای این قاچاقچیان در یک محور مواصلاتی گرفتار و این قاچاقچی به هلاکت رسید.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی این قاچاقچی بیش از 27 کیلوگرم تریاک کشف شد.

اصلاح و تربیت جعفری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی و قضایی گفت: برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر در راس دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان است.

سه عامل ارعاب در نشاار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری سه سارق در حین سرقت از یک شهرستان خبر داد.

خبرنگار علی اکبر درویشی با تایید این خبر گفت: در گشت زنی پلیس، سه نفر از عوامل تهدید کننده را که قصد داشتند با سلاح سرد یک شهروند را به قتل برسانند، مشاهده کردند و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: با ورود ماموران به پرونده، در حین خلع سلاح، متهمان دست به اعتصاب می زنند و کالاهای مسروقه را به مالباخت می دهند.

فرمانده انتظامی نوشهر تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده از متهمان گوشی های تلفن همراه آیفون گرانقیمت، مدارک هویتی، وجه نقد و برخی اقلام مسروقه دیگر کشف و کشف شد.

این افسر پلیس تصریح کرد: متهمان پس از بررسی های اولیه به منظور بررسی های تخصصی و شناسایی مال باخته به پلیس آگاهی اعزام شدند.

فرماندار درویشی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه حادثه مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

چهار نفر به اتهام اخلال در نظم و امنیت اجتماعی در ساری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ساری از دستگیری چهار نفر برهم زننده نظم و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عبدالله حسن زاده” در تشریح این خبر گفت: اخبار مردمی مبنی بر نمایش خشونت و استفاده از سلاح سرد، نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت هموطنان توسط چهار سارق و سارق جدید که پس از دریافت، موضوع خواهد شد. مورد بررسی قرار گیرد. راه اندازی ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در تحقیقات میدانی افراد متهم را شناسایی و در عملیاتی قوی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بازرس حسن زاده با بیان اینکه متهمان پس از رسیدگی به پرونده تحویل مراجع قضائی و قضایی شدند، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم رأس پلیس است و هرکس بخواهد به هر نحوی تخلف کند. با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه شوید.

انتهای پیام