حوادث

عکس| ماجرای مردی که خانه‌ای خرید و در آن گنج پیدا کرد

عکس| ماجرای مردی که خانه‌ای خرید و در آن گنج پیدا کرد

آفتاب نیوز:

الکس آرچبولد، ساکن ادمونتون کانادا، که عاشق عتیقه جات است، خانه ای با تمام اثاثیه اش را به قیمت 5900 پوند (حدود 10000 دلار) خرید. صاحب خانه خانم بِت جوآن راک، معلم پیانو بود که شاگردانش به نام «مادام راک» می‌شناسند. “مادام راک” سه سال پیش در سن 76 سالگی درگذشت و املاک خود را دست نخورده گذاشت.

Archbold خانه را با تمام مبلمانش خرید، به این امید که عتیقه ای در آن پیدا کند. از این رو وقتی وسایل بیهوده را در خانه می انداخت، همه آنها را به دقت بررسی می کرد و البته مقداری عتیقه پیدا می کرد. اما چیزی که او بیشتر از همه دوست داشت پیدا کردن لباس هایی با جواهرات گرانبها بود.

ظاهرا «مادام راک» از ترس دزدان جواهرات خود را در یک جفت دمپایی مخفی کرده است. از جمله این جواهرات می توان به انواع زیورآلات نقره، طلا و الماس و البته شمش نقره 45 کیلوگرمی اشاره کرد. همچنین یک کمد لباس بزرگ از لباس های شیک و گران قیمت و یک پیانوی بی نظیر در خانه پیدا شد.

آرچیبولد گروهی از عتیقه جات را به قیمت 150 هزار پوند فروخت و اکنون می گوید اگر همه چیز فروخته شود، 230 هزار پوند دیگر به دست خواهد آورد.

«آرچبولد» می گوید تمام مبلمان این خانه متعلق به دهه 50، 60، 70 است و بسیار گران است. هیچ کس باور نمی کرد که چنین گنج منحصر به فردی در این خانه و آشفتگی آن پنهان شده باشد.

منبع: ladbible

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.