پیش بینی فرونشست زمین در کرمانشاه

پیش بینی فرونشست زمین در کرمانشاه
آفتاب نیوز:

افشین یگانا رئیس سازمان مدیریت بحران استان کرمانشاه امروز در نشست خبری گفت: از نظر تغییرات اکوسیستمی در کشور و به ویژه خشکسالی در استان کرمانشاه، این استان در رده قرمز قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارش علمی آب های زیرزمینی را از مسئولان دریافت نکرده ایم، تصریح کرد: به دلیل استفاده بی رویه از آب های زیرزمینی در صنعت و کشاورزی، کاهش پیش بینی می شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با تشریح اقدامات پیش بینی شده در این زمینه گفت: پساب تصفیه خانه فاضلاب شهری این استان با توجه به پیگیری های صورت گرفته به نحو خاصی استفاده نشده است. مدیریت پساب و کاربرد آن در صنعت و کشاورزی در مدیریت بحران.

وی تصریح کرد: هم اکنون قرارداد فاضلاب شهر اسلام آباد برای پتروشیمی های این شهرستان و همچنین با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت شرق استان (پتروشیمی، نیروگاهی و …) منعقد شده است. ). . پالایشگاه آناهیتا) برای تغذیه این واحدها از فاضلاب شهر کرمانشاه استفاده می شود.

یگانه تصریح کرد: اکنون اقدامات نهایی برای انتقال ضایعات شهرستان کرمانشاه به صنایع غرب این استان انجام شده است.

وی افزود: برای داشتن یک صنعت خوب باید از آب پایدار استفاده کنند، در حال حاضر از آب زیرزمینی یا چاه استفاده می کنند که به دلیل فشار آب با مشکل مواجه می شود و در اینجا فاضلاب وجود خواهد داشت، با استفاده از آن دسترسی به آب پایدار ایجاد کنید.