حوادث

کشف ۸۵ کیلوگرم هروئین و تریاک از ۴ سوداگر مرگ در تهران

کشف ۸۵ کیلوگرم هروئین و تریاک از ۴ سوداگر مرگ در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بیش از 85 کیلوگرم هروئین و تریاک در پایتخت کشف کرد.

به گزارش تیتر نیوز، حسین باباپور مدیرکل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران به تشریح دو مورد منجر به کشف بیش از 85 کیلوگرم هروئین و تریاک پرداخت و گفت: پلیس بر اساس گزارش های مردمی. مسئولان فعالیت این دو نفر از دو قاچاقچی و جمعی از سوداگران مرگ که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در پایتخت می کردند، خبر دادند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. در نتیجه بررسی ها مشخص شد هر دو گزارش دریافتی صحیح است، لذا اقداماتی برای دستگیری این دو گروه و انجام عملیات انجام شده است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران طی یکسری عملیات از مخفیگاه و نگهداری مواد مخدر اطلاعاتی دریافت کردند و پس از کسب مجوز قضایی به این مکان مراجعه و 35 کیلوگرم هروئین وارد محل شدند. کشف و ضبط شد که با هدف نگهداری مواد مخدر بوده است. توزیع و ضبط می شود.همچنین دو متهم که جزو افراد دارای سابقه بودند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: در پرونده دیگری پس از کسب مجوز از مقام قضائی به مخفیگاه دو تاجر فوت شده در شمال تهران و در بازرسی و تحقیقات از وی 52 کیلوگرم کشف شد. از حشیش تریاک که به طرز ماهرانه ای کشت شده بود کشف و ضبط شد. همچنین دو نفر نیز دستگیر و روانه مقر پلیس شدند.

باباپور با بیان اینکه دستگیرشدگان در بازجویی به جرم خود اعتراف کردند، گفت: برای افراد مذکور پرونده های جداگانه ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شدند. همچنین تحقیقات درباره قتل افراد دیگر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران و تهیه این اقلام ادامه دارد.

انتهای پیام