حوادث

کلاهبرداری از ۴۰ مستاجر با آگهی اجاره ارزان واحد مسکونی

کلاهبرداری از ۴۰ مستاجر با آگهی اجاره ارزان واحد مسکونی

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری دو مرد و دو زن که در سایت‌های درج آگهی رایگان آگهی اجاره آپارتمان با مستاجر را با نرخ زیر قیمت درج کرده بودند، خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز، سردار علی ولی پور گدرزایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از انتشار چندین فقره کلاهبرداری از مستاجران در پایتخت، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیم کارآگاهی پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. سر. و با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی مشخص شد که چهار نفر شامل دو زن و دو مرد چند ملک را به 40 شاکی در تهران اجاره داده و پس از اخذ وجه رهن، اقدام به اجاره کرده اند. فرار کرد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: رئیس کارآگاه ناحیه 10 پلیس آگاهی در اولین اقدام با انجام اقدامات تحقیقاتی هویت کلاهبرداران حرفه ای را شناسایی کرد. همچنین به منظور دستگیری افراد مذکور با مراجع قضایی و قضایی هماهنگ و با هماهنگی پلیس آگاهی متهمان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

ولی پور گدرزی با اشاره به تحقیقات از دستگیرشدگان گفت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات میدانی گسترده مشخص کردند که این افراد قصد ارتکاب مجدد جرایم کیفری را داشته اند. متهمان همچنین به جرم کلاهبرداری با اجاره آپارتمان به قیمت کمتر از قیمت بازار از 40 ملک در فرماندهی انتظامی اعتراف کرده اند. این افراد تبلیغات خود را در یک سایت تبلیغاتی محبوب منتشر کرده بودند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده گفت: متهمان پس از صدور دستور قانونی به منظور کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر مالباختگان به حوزه دهم پلیس آگاهی اعزام و جهت کشفیات معرفی شدند. .

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.