آزادسازی دو زندانی توسط دانش‌آموز مراغه‌ای

آزادسازی دو زندانی توسط دانش‌آموز مراغه‌ای

آفتاب نیوز:

پرستار محسنی دانش آموز پایه دوازدهم دبستان سما شهرستان مراغه با اهدای هدایای نقدی و شکستن قلک خود برای آزادی دو زندانی زن اقدام خیر کرد.

آقای محسنی پدر دانش آموز نرگس محسنی گفت: هدف از این اقدام احترام به مقام مادر و بانوان و ابراز همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان است و افزود: نورسان محسنی. مدام به زندانیان زندان فکر می کرد و از من می پرسید که آیا آن زندانی هم دریم است و در نهایت با فرا رسیدن روز مادر و شنیدن خبر شهادت دانش آموزان چنین تصمیمی گرفت.

وی در ادامه افزود: ما نیز از تصمیم نوران حمایت کردیم و برای روح شهدای حادثه کرمان و به ویژه شادی دانش آموزان دو زندانی را آزاد کردیم و امیدواریم این اقدام نمادین گامی برای کمک باشد. هموطنان ما زندانیان را آزاد کنید و مشکلات دیگران را حل کنید.

رئیس زندان مرغه نیز با تصریح این خبر گفت: نورسان محسنی پس از گذراندن مدتی در زندان مرغابی به همراه پدر خوک خود را شکست و با کمک 15 میلیون تومانی زمینه آزادی دو زندانی را فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، جعفری تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 150 زندانی با کمک موسسات خیریه از زندان مراغه آزاد و به آغوش خانواده بازگشته اند.