آپارتمان‌های ۳ میلیاردی تهران

آپارتمان‌های ۳ میلیاردی تهران

آفتاب نیوز:

اگر قصد سرمایه گذاری در تهران را دارید گزینه های زیادی پیش روی شماست و اگر نمی خواهید پول زیادی به این موضوع اختصاص دهید این گزارش را بخوانید. در این گزارش نگاهی به واحدهای 3 میلیاردی تهران انداخته ایم تا شما را در این زمینه یاری و راهنمایی کنیم.

یک اپارتمان در منطقه جیحون به طول 64 متر و دارای دو اتاق خواب در حالی که 21 سال از ساخت این ملک می گذرد به مبلغ 2 میلیارد و 950 میلیون افغانی معامله شده است.

همچنین یک واحد 20 ساله دیگر در همین منطقه با متراژ 63 متر و دارای 2 اتاق خواب در چند روز گذشته به قیمت 2.95 میلیارد تن به فروش رسیده است.

همچنین با سرمایه گذاری 3 میلیارد و 100 میلیون تومان می توانید یک واحد آپارتمان 7 ساله با متراژ 62 متر و یک اتاق خواب و یک واحد آپارتمان 48 متری در منطقه سالزبری خریداری کنید. منطقه پرز در حالی که 10 سال از تاسیس این واحد می گذرد و حتی یک اتاق هم رویایی دارد، نیاز به دو میلیارد و 900 میلیون تومان بودجه دارد.

برای خرید یک واحد آپارتمان دیگر در منطقه پارس شرقی تهران با متراژ 53 متر و 1 خواب در حالی که 19 سال از ساخت آن می گذرد می توانید 2 میلیارد و 920 میلیون تومان سرمایه گذاری کنید.

اما اگر به واحدهای نوساز علاقه مند هستید می توانید یک واحد 106 متری 2 خوابه در منطقه پارسغربی تهران را به قیمت 3 میلیارد و 100 میلیون تومان خریداری کنید. و یک آپارتمان 51 متری 1 خوابه در محله منری تهران با گذشت 10 سال از ساخت واحد در چند روز گذشته 3 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران در جدول زیر قابل مشاهده است: