احتمال یک‌طرفه شدن محورهای چالوس و هراز در تعطیلات پایان هفته

احتمال یک‌طرفه شدن محورهای چالوس و هراز در تعطیلات پایان هفته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه از احتمال یک طرفه شدن تردد در محورهای هراز و چلیس در روزهای پایانی هفته خبر داد.

سرهنگ احمد شرانی در گفت وگو با تیتر نیوز. وی درباره محدودیت های احتمالی در جاده های کشور در تعطیلات آخر هفته گفت: بر اساس تدابیر پلیس راهنمایی و رانندگی، تردد موتورسیکلت ها از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 6 صبح روز 6 آبان ماه 1402 ممنوع است. محدود روز شنبه 9 آذرماه، محور کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – سیمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات برای انجام ماموریت های ضروری مانعی بر سر راه تردد مجاز نیست.

وی همچنین درباره محدودیت های ترافیکی در محور کرج – چلیس گفت: تردد انواع تراکتور، کامیون و کامیون همچنان در محور کرج – چلیس ممنوع است. همچنین در صورت افزایش تراکم ترافیک از ساعت 12 الی 24 امروز تردد انواع وسایل نقلیه از میرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است. پلیس راه محلی هشدار داده است که از ساعت 15 الی 24 تردد انواع وسایل نقلیه ممنوع بوده و در همان روز تونل کندانو از پیلا به میرزن آباد یک طرفه می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه ادامه داد: همچنین روز جمعه 8 دی ماه از ساعت 14 الی 12 بزرگراه تهران – شمال تردد هر نوع وسیله نقلیه از امیرکبیر ممنوع است. تقاطع به سمت میرزان از ساعت 17 صبح همان روز تا 24 تردد انواع وسایل نقلیه در آباد ممنوع است، از میرزآباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

شیرانی همچنین با اشاره به محور هراز گفت: تردد تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون ها و وسایل نقلیه به استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز امروز چهارشنبه از ساعت 12 الی 24 و همچنین روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 6 الی 24 بعدازظهر تا ساعت 00:00 ممنوع است. . این هفته. در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از ساعت 14 الی 22 روز جمعه محور هراز از شمال به جنوب یک طرفه می شود.

وی تاکید کرد: رانندگان و مسافران توجه داشته باشند که اجرای محدودیت های فوق منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و در صورت عادی بودن وضعیت تردد با هماهنگی اجرا کامل تلقی می شود. محدودیت ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه همچنین به رانندگان هشدار داد که با توجه به برودت هوا در ابتدای مسیر باک سوخت خود را پر کنند. آنها همچنین باید یک چرخ زنجیر به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند. رانندگی با سرعت مطمئن و احتیاط بیشتر در هنگام رانندگی نیز مواردی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن های 88255555 و 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور برنامه ریزی سفر خود را انجام دهند و زمان و مسیر مناسب را انتخاب کنند. .

انتهای پیام