استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل شد

استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل شد

آفتاب نیوز:

استاندار یزد اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی تمامی دستگاه های اجرایی استان به جز موسسات خدمات رسان، مراکز درمانی و مدارس تعطیل است.

محمدحسن پارسایان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد روز پنجشنبه با اشاره به توقف حذف تجهیزات، گفت: هدف از توقف تجهیزات در این روز صرفه جویی و اجرای مصرف انرژی است. محدودیت های اعلام شده برای افزایش ضریب پایداری و عملکرد ایمن شبکه گاز و برق کشور.

وی ضمن تاکید بر الزامات مصرف ایمن و بهینه گاز و برق در دستگاه ها، افزود: دستگاه ها باید با دمای 18 درجه سانتی گراد و همچنین از ابتدای وقت اداری سازگاری داشته باشند، وسایل گرمایشی را یک ساعت روشن کنید. قبل از. یک ساعت قبل از پایان وقت اداری ترک کنید.

معاون استاندار یزد با اشاره به لزوم خاموشی وسایل گرمایشی در ایام تعطیل گفت: استفاده از مشعل های گاز استاندارد با برچسب انرژی بالا، سرویس و تعمیر به موقع تجهیزات مربوطه و نصب سیستم مانیتورینگ موتورخانه ها. مراقبت جدی کنید

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد با بیان اینکه تجهیزات نیاز به کاهش حداقل 20 درصدی مصرف گاز نسبت به مدت مشابه در سال 1401 دارد، خاطرنشان کرد: در صورت عدم رعایت، شرکت گاز اقدام می کند. پیامک اطلاع رسانی الزامی است و در صورت قطع مکرر جریان گاز تا اصلاح وضعیت مصرف قطع می شود.