اعتراف زن قاتل به ۲ قتل و سرقت طلاجات آن‌ها در سمنان

اعتراف زن قاتل به ۲ قتل و سرقت طلاجات آن‌ها در سمنان

آفتاب نیوز:

سردار «جلیل موافق» در گروه خبرنگاران با اشاره به جزئیات عجیب پرونده قتل این زن در سمنان گفت: این زن قاتل که روز گذشته توسط پلیس در جریان تحقیقات پلیسی دستگیر شد، در قتل دوم او اعتراف کرد.

وی با اشاره به نحوه این قتل ها که به منظور سرقت طلا و جواهر انجام می شد، افزود: پس از ضربات چاقو توسط پیرزنی 81 ساله در یکی از محله های شهرستان سمنان کشته شد. النگوهای طلای مقتول نیز به سرقت رفته و تحقیقات پلیسی آغاز شده است.

وی از شناسایی و دستگیری قاتل این زن 46 ساله خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل قاتل این زن مقداری طلا و جواهر مسروقه کشف و مابقی طلاها به فروش رسید. یک طلافروشی نیز دریافت شده است. کشف

سردار مفتو ادامه داد: قاتل در جریان رسیدگی به پرونده که توسط مامور آگاهی انجام شد به قتل زن دیگری که در دی ماه سال 1401 او را کشته بود نیز اعتراف کرد.

وی گفت: این قتل در محله جهادی سمنان اتفاق افتاده و تقریباً شبیه یک قتل جدید است.

فرمانده انتظامی این استان با بیان اینکه این قتل نیز با چاقو و خفگی انجام شده است. فرمانده انتظامی این استان افزود: در جریان بازسازی صحنه قتل، صحت اعتراف قاتل نیز تایید شد.

وی از تشکیل پرونده مقدماتی برای قاتل این زن خبر داد و گفت: پرونده پس از طی مراحل قانونی به مراجع قضایی و قضایی ارسال می شود.

از سالمندانی که در خانه تنها زندگی می کنند، اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهد و به افراد ناشناس که مانند نمایندگان سازمان ها و نهادهای دولتی با عناوین دروغین سعی در ورود به خانه خود دارند، اعتماد نکند.

وی گفت: قاتل این زن سال گذشته در داخل منزل مقتول بوده و قتل جدید در حوالی منزل مقتول انجام شده است.