تعطیلی برخی از مدارس آذربایجان شرقی در روز دوشنبه

تعطیلی برخی از مدارس آذربایجان شرقی در روز دوشنبه

آفتاب نیوز:

به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر و وضعیت نامناسب تردد در محورهای کلیبر و خداآفرین، مدارس شهری و روستایی این مناطق در مقطع ابتدایی و متوسطه ابتدایی در نوبت صبح روز دوشنبه بیست و پنجم زمری تعطیل شد. و نوبت بعد از ظهر در مدارس غیبت و متوسطه دوم باعث می شود تا در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به کار کنند.

همچنین به دلیل بارش برف، لغزندگی جاده ها و وضعیت نامناسب تردد در مناطق عشایری، مدارس شهری و روستایی این منطقه در روز دوشنبه در کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

در منطقه احرار عملکرد این مدارس در نوبت صبح و بعد از ظهر در کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی غایب است.

بد بودن جاده ها و وضعیت نامناسب تردد در مناطق هرند و ورزقان باعث می شود مدارس شهری و روستایی این مناطق در تمامی مقاطع تحصیلی در ساعات صبح و بعدازظهر غایب باشند.

من باید بگویم؛ مدارس شهری و روستایی مرند در نوبت صبح در کلیه مقاطع تحصیلی غایب است.

مدارس شهری و روستایی منطقه خوروانو به دلیل خرابی معابر و وضعیت نامناسب تردد در تمامی مقاطع تحصیلی در ساعات صبح و بعد از ظهر غیبت می باشد.

کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح ناحیه رودات بخشدار صوفیان تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس شهری صوفیان و سایر مدارس روستایی منطقه با یک ساعت تاخیر در نوبت صبح آغاز می شود.

در شهرستان جلفا مراکز پیش دبستانی و تعطیلات و مقاطع ابتدایی مدارس شهری و روستایی در نوبت صبح و بعدازظهر و در بخش سهرود کلیه مقاطع تحصیلی و در مدارس اول و دوم شهری حضور ندارند.مقطع متوسطه ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد

همچنین مدارس شهر هریس در تمامی کلاس ها شیفت صبح را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

در منطقه خواجه نیز نوبت صبح در کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی این منطقه با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

من باید بگویم؛ آزمون های داخلی مناطق فوق به دلیل عدم حضور در مدارس لغو و در زمان های مناسب برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ مدارس استثنایی مناطق اعلام شده در کلیه کلاس های صبح و بعدازظهر غایب هستند.

در روزهایی که کلاس ها به دلیل آلودگی و سرمای هوا به صورت واقعی برگزار می شود، مدارس باز است و مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی باید برای ارزیابی و نظارت بر روند یادگیری مجازی دانش آموزان در محل کار حضور داشته باشند. امتیاز مدیر مدرسه.