خون شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو فصل جدیدی در آتش‌نشانی کشور باز کرد

خون شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو فصل جدیدی در آتش‌نشانی کشور باز کرد

هفتمین مراسم بزرگداشت آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو در قطعه 50 بهشت ​​زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش آسانا صبح امروز در آرامگاه 50 بهشت ​​زهرا (س) در مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو که با حضور خانواده معظم شهدا و علیرضا جعفری برگزار شد – سردبیر مدیر خدمات شهری شهرداری تهران گفت: یاد و خاطره شهدای این مرز و بوم و 61 شهید آتش نشان تهران به ویژه 16 شهید حادثه ساختمان پلاسکو را گرامی می داریم.

وی افزود: پس از حادثه تلخ پلاسکو، خون بستگان آتش نشانان فصل جدیدی را در سازمان آتش نشانی کشور گشود و نام آتش نشانی را جاودانه کرد.

محمدی با بیان اینکه دست خانواده شهدا را می فشاریم، ادامه داد: سرنوشت شهدای ساختمان پلاسکو بود که با سرهای خمیده جان سالم به در بردند و نامشان در این سرزمین جاودانه خواهد بود، در تاریخ بدرخشید.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان به صورت 24 ساعته از جان و مال مردم محافظت می کنند، گفت: دعا می کنیم حادثه ای در سطح شهر و کشور رخ ندهد اما آتش نشانان همیشه آماده حفاظت از جان مردم هستند. جان و مال. و مردم. آنها در اسرع وقت پس انداز خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه هر جا بحث آتش سوزی می شود، ذهن به روح شهدای حادثه پلاسکو می رود، تصریح کرد: همه شهروندان تهرانی عزیزان ما هستند و وظیفه ماست که از آنها پاسداری کنیم.

به گزارش سایت شهر، آتش سوزی ساختمان پلاسکو بامداد پنجشنبه (9 دی 1393) در میدان استانبول رخ داد و ساختمان پلاسکو بر اثر آتش سوزی به طور کامل تخریب شد و در این عملیات اطفای حریق 16 آتش نشان تهرانی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام