دستگیری ۲۷۷۰ نفر از متهمان متواری و مجلوب در استان سمنان

دستگیری ۲۷۷۰ نفر از متهمان متواری و مجلوب در استان سمنان

تیتر نیوز/ سیمنان اداره مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری 2770 نفر از افراد متواری و ثروتمند در 9 ماهه امسال خبر داد.

حسن رستمیان فرماندار 3 آذرماه از دستگیری 2770 ثروتمند توسط فرماندهی انتظامی و پاسگاه های استان سمنان در 9 ماه گذشته خبر داد و گفت: به دلیل اینکه بیشتر جرایم مهم توسط مجرمان انجام می شود. از فرار پیش می آید که این دسته از مجرمان اغلب در زمان رسیدگی به پرونده های قضایی و یا در زمان محکومیت حبس به قید وثیقه آزاد می شوند و در موعد مقرر و با سوء استفاده از این وضعیت به دادسرا یا زندان مراجعه نمی کنند و نمی روند. به مجریان قانون بازگشت به دوران جنایت..

این افسر انتظامی افزود: این پلیس در راستای ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان و سلب فرصت ارتکاب مجدد جنایت از این گروه، طی جلسه ای در اردوگاه جلاب، در حال سرکوب این گروه با استفاده از روش های مختلف است. امکانات موجود وی با استفاده از نیروی مجرب وارد عمل شد که در نتیجه اجرای قرار بازداشت متهمان و محکومان منجر به دستگیری دو هزار و هفتصد و هفتاد نفر از ثروتمندان و معرفی آنها به دادسرا شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان تصریح کرد: با توجه به آموزش همگانی مسئولان انتظامی 38 نفر از افراد آسیب دیده تحویل قانون و به مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام