ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال

ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه از یک طرفه شدن جاده چالوس به سمت شمال به جنوب خبر داد.

سرهنگ احمد شرانی در گفت وگو با تیتر نیوز. وی با اشاره به شلوغی ترافیک در مسیر بازگشت از شمال کشور گفت: بر اساس گزارش های دریافتی هم اکنون شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محور شمال به جنوب چلیس در محدوده مصلا هستیم.یک. مایانک ، هزارشام ، هاریجان و بین آتاشغه و کندار. با هماهنگی و تمهیداتی که قبلا در این بخش اندیشیده شده بود، تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور چلیس از چوک امیرکبیر و از ابتدای آزادراه تهران تا اطلاع ثانوی ممنوع است. .

وی ادامه داد: با کاهش کامل بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال جاده چلیس، این محور به سمت شمال به جنوب منحرف می شود تا بار ترافیکی به سرعت افزایش یابد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه افزود: تردد در محور هراز از دو مسیر ادامه دارد. بنابراین رانندگان و مسافرانی که قصد سفر به شمال کشور را دارند می توانند برای تردد شمال از جاده هراز و فیروزکوه استفاده کنند. با این حال ، توصیه پلیس این است که عزیمت آنها را تا فردا به تأخیر بیندازد.

شیرانی در نهایت با اعلام شماره تلفن های 88255555 و 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و از وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور برای سفر خود مطلع شوند و زمان و مسیر مناسب را انتخاب کنند.

انتهای پیام