پل حافظ به این شرط حذف می‌شود

پل حافظ به این شرط حذف می‌شود

آفتاب نیوز:

وی ادامه داد: باید اقدامات ترافیکی انجام شود تا مردم با مشکل مواجه نشوند تا نسبت به ساخت پل اقدام کنیم.

به گفته سامونوال مومانی، حقیقت این است که اگر اکنون پل را جمع آوری کنیم، ممکن است هرج و مرج جوابگوی مشکل ترافیک نباشد و چه باید کرد، بنابراین ابتدا باید راه حلی ارائه شود و موضوع بررسی شود. مثلاً در این مسیر یک زیرساخت (به جای پل) ساخته شود.

او پاسخ داد که آیا پلیس از جمع آوری حافظ پل راضی است یا خیر؟ وی گفت: نظر ما این است که اگر قرار است پل مونتاژ شود به جای آن زیرگذر یا مسیر جایگزین برای مدیریت ترافیک بسازیم.

مجری مومانی ادامه داد و گفت: مدیریت شهری معتقد است پل حافظ ناامن است و ما هم قبول داریم اما پلیس می گوید جایگزین پل چیست؟

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران اضافه کرد: طرح جدید باید توسط مدیریت شهری تصمیم گیری شود تا ببینیم چه می خواهند. فراموش نکنیم که تقاطع حافظ و انجبل با وجود پل، مسئولیت بار ترافیکی محل را ندارد، بنابراین باید ابتدا تکلیف طرح جایگزین مشخص شود.

سرهنگ مومانی تاکید کرد: در این راستا منتظر اعلام زمان برگزاری جلسه مشترک با مدیریت شهری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ابتدا شهرداری باید مسیر مشخص و جایگزین یا زیرگذر پل حافظ را تهیه و سپس جمع آوری کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه به زودی (پایان دی ماه) سرنوشت جمع آوری یا مقاوم سازی پل حافظ مشخص می شود، افزود: نیاز مشخص شده است.

هادی حقه روز شنبه در مراسم احداث پل شهرک شهید خرازی به خیابان دانش و کار معابر منتهی به شهرک شهید خرازی در جمع خبرنگاران از سرنوشت پل حافظ خبر داد و گفت: کاملا مشخص است. از نظر فنی در غیر این صورت این پل از نظر استحکام قوی نخواهد بود و حتما باید مقاوم سازی لرزه ای بهبود یابد.