کلاهبرداری از مردم با خبر برنده شدن در قرعه‌کشی پژو۲۰۷

کلاهبرداری از مردم با خبر برنده شدن در قرعه‌کشی پژو۲۰۷

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام یک گروه کلاهبرداری سه نفره با شرکت در قرعه کشی خودرو پژو 207 خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز، سردار علی ولی پور گدرزایی درباره جزئیات این پرونده گفت: در پی وقوع چندین فقره خیانت به شهروندان، رسیدگی به این موضوع در راس کار تیم کارآگاهی شعبه چهاردهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد. در اولین گام متوجه شدند که همگی پیام شرکت در قرعه کشی خرید کالا دریافت کرده اند و در این پیام به آنها گفته شده است که اگر حداقل 20 میلیون ریال کالا بخرند، پس از ثبت نام وارد می شوند. بخت آزمایی. قرعه کشی 207 ماشین.

وی گفت: پس از خرید محصول، شخصی با مالباختگان تماس گرفت و اعلام کرد که در قرعه کشی برنده شده اند و باید مبلغ جایزه را دریافت کنند. حساب شرکت. واریز کنید اما بعد از اینکه مال گمشده مبلغ درخواستی را پرداخت کرد، این تماس ها در دسترس نیست.

ولی پور گدرزایی ادامه داد: کارآگاهان با انجام پرونده های مشابه و اقدامات تحقیقاتی موفق به کشف هویت و مخفیگاه دو کلاهبردار در جنوب تهران شدند که در مخفیگاه آنها به دام افتادند. و آن را به دفتر آورد، چهاردهم را منتقل کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت: این افراد در بازجویی به خیانت به شهروندان اعتراف کردند و توضیح دادند که با همدستی فرد دیگری این کار را انجام داده اند، وی به شهروندان خیانت کرده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در یکی دیگر از بازپرسی های پلیس آگاهی موفق به شناسایی سرکرده این گروه و کشف مخفیگاه جدیدی شدند، گفت: این فرد در عملیات پلیسی با هماهنگی مقام های قضایی دستگیر شد. مخفیگاه وی و به کلانتری چهاردهم معرفی شد.

ولی پور گدرزی گفت: متهمان به 11 فقره اختلاس از مردم به این شیوه اعتراف کردند و گفتند: متهمان تحت اختلاس تیپ چهاردهم پلیس آگاهی قرار دارند که پس از صدور دستور قانونی از سوی مقامات قضایی، سایر افراد مورد غارت قرار گرفتند. مردم دارایی ها به منظور شناسایی توقیف شد. .

انتهای پیام