حوادث

آماده باش ۳۰هزار مامور پلیس تهران پس از هک‌شدن پمپ‌ بنزین‌ها/ هوشمندسازی؛ یاری‌گر پلیس

آماده باش ۳۰هزار مامور پلیس تهران پس از هک‌شدن پمپ‌ بنزین‌ها/ هوشمندسازی؛ یاری‌گر پلیس

سردار فرجه با اشاره به حادثه هک پمپ بنزین گفت: در روزهای اخیر ماموریت مهم فرماندهی انتظامی تهران مربوط به هک پمپ بنزین ها بود. این خبر شاید برای خیلی ها یک خبر عادی باشد اما برای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اینطور نبود و 30 هزار سرباز در آماده باش کامل بودند و خوشبختانه با اقدامات انجام شده اوضاع به گونه ای مدیریت شد که حادثه ای رخ نداد. . اتفاق افتاد

به گزارش تیتر نیوز، سردار احمدرضا رادان در دیدار با فرماندهان، روسا و مدیران فرماندهی انتظامی استان تهران، با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر به سردار سلیمانی گفت: از زحمات مستمر و صادقانه شما متشکرم. و از زحمات همیشگی پرسنل نیروی انتظامی تهران این زحمات گوشت و پوست و استخوان ایشان را برای خدمت در این مجموعه قدردانی و قدردانی می نمایم.

وی با اشاره به اینکه تهران یکی از استان هایی است که در تمامی ادارات و شاخه های انتظامی، آگاهی، اطلاعات و حراست کارکنان زیادی دارد، گفت: کارآمدی ماموریت ها در تهران و موفقیت ها. و ضعف قطعا در سراسر کشور گسترده شده، کشور در حال گسترش است و به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بسیار حساس است.

رادان با اشاره به اینکه تمام تلاش شما در انجام ماموریت برای ما قابل توجه و قابل درک است، تصریح کرد: ستاد فرماندهی انتظامی تهران در رابطه با حادثه 20 شهریور سال گذشته هیچ کس نمی تواند منکر این باشد که مجموعه به خوبی مدیریت شده و از آن تقدیر شده است. . برخی از آنها اقدام به ضربه و لگد می کردند و پس از آن می خواستند ناامنی ایجاد کنند.

30000 پلیس متروپولیتن آماده هک پمپ بنزین هستند

وی به ماموریت آتی تهران برای هک کردن پمپ بنزین ها در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: این خبر برای همگان یک خبر عادی بود و 30 هزار نفر از پرسنل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به طور کامل مقدمات را به خود اختصاص دادند که خوشبختانه در این حوزه مدیریت شد. راهی که اتفاقی نیفتاد.

سردار فرجا با اشاره به پاکسازی منطقه هرندی و شوش از این منطقه به عنوان یکی دیگر از خدمات ستاد فرماندهی انتظامی تهران یاد کرد و گفت: همه باید برای احیای این منطقه تلاش کنیم. منطقه به شکل سابق خود

رادان با اشاره به مبارزه با سرقت در مجموعه اصلی پلیس تهران افزود: اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام شده است اما باید تلاش بیشتری کنیم و این تلاش های پلیس را به مردم ثابت کنیم.

وی مبارزه با سرقت را تلفیقی از اقدامات لازم از جمله صنایع دستی و وسایل الکترونیکی و اقدامات آگاهانه، پیشگیری، امنیتی و غیره دستگاه های کشفی پلیس آگاهی عنوان کرد و افزود: این موضوعات باید بیشتر به افکار عمومی اطلاع رسانی شود و با دادن روشنگری شود. . آنها به موقع هستند.

فرمانده فرجا به موضوع اطلاعات پلیس اشاره کرد و گفت: قطعا ساختار، رفتار و شرایطی نیاز دارد که بتواند به ما کمک کند تا پلیس را باهوش و قوی کنیم و به ماموریت های خود عمل کنیم.

رادان در این دیدار به برنامه های ارائه شده از سوی فرماندهان انتظامی و جانشین فرماندهی انتظامی تهران اشاره کرد و گفت: قطعا از طرح های پیشنهادی قابل اجرا در شرایط فعلی استقبال خواهیم کرد، تمام تلاش خود را برای عبور از موانع انجام دهید. “

وی به معضل هرج و مرج در نظم شهری اشاره کرد و گفت: اینکه تهران دارای شکل نابسامان و آشفته ای باشد و با آموزش، فرهنگ سازی و اقدامات مثبت این نابسامانی و ترافیک و ترافیک را کاهش دهد قابل قبول نیست، باید در نظم بخشیدن به آن تلاش کرد. . و غیره. باهوش باش.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.