اجتماعی

اسراییل جزء منفورترین و رهبری جزء محبوب‌ترین افراد در دنیا است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اسراییل جزء منفورترین و رهبری جزء محبوب‌ترین افراد در دنیا است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کل کشور، در همایش تجلیل از قضات نمونه دادگستری استان آذربایجان شرقی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان گفت: این حادثه نشان از حماقت دشمنان نظام اسلامی است، زیرا نزدیک به ۴۵ سال است با انواع و اقسام توطئه‌ها، تحریم‌ها، جنگ، گروه‌های معاند و اغتشاشات هرچه تلاش کرده‌اند نتیجه عکس گرفته‌اند و اکنون مقامات آمریکا و اسرائیل جز منفورترین افراد و امام راحل و رهبری جز محبوب‌ترین افراد در دنیا هستند.

وی با بیان اینکه اساس پیروزی در ایمان، اعتقاد و مقاومت است عنوان کرد: انقلاب اسلامی موجب شد فرهنگ ایستادگی در برابر ظالمین در دنیا گسترش پیدا کند.

دادستان انتظامی قضات کل کشور تصریح کرد: ما مطمئنیم که اسلام و حق پیروز است و به امید خدا رژیم‌های آمریکا و اسرائیل از بین خواهند رفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی همچنین با گرامیداشت مقام زن و روز مادر، بر رعایت حقوق زن در تمامی حوزه‌ها اعم از خانه، تحصیل و کار تأکید کرد و با اشاره به اینکه زن در زمان جاهلیت و قبل از بعثت پیامبر (ص) از جایگاه پایینی برخوردار بود، بیان کرد: این اسلام بود که زن را به جایگاه اصلی و والای خود رساند و پس از ظهور پیامبر اسلام، مقام زن احیا شد چرا که زن نشانه رحمت، رحمانیّت، عشق، نظافت و ربوبیّت است.

وی اضافه کرد: زن ربّ‌البیت است و خداوند ربّانیت خود را در وجود زن اظهار کرده است.

دادستان انتظامی قضات کل کشور اظهار کرد: قاضی مثل مجاهد راه خداست و با وجود تمام مسائل و مشکلات، قضات جز بهترین، پاک‌ترین، زحمتکش‌ترین، مسئولیت‌پذیرترین، شریف‌ترین، باسوادترین و مجرّب‌ترین اقشار جامعه هستند.

وی همچنین هدف دادسرای انتظامی قضات را نظارت و صیانت عنوان و بر عمل قاضی به وظایف محوله بر اساس قانون تأکید کرد.

در ابتدای این جلسه، ۳ نفر از قضات به نمایندگی از قضات دادسرا و محاکم دادگستری استان به ارائه نظرات، مسائل و مشکلات پرداختند.

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.