حوادث

عکس| سکوت زمستان در گیلان شکست

آفتاب نیوز:

ساکنان شهرستان مرزی ایستارا در شمال غرب استان گیلان از بارش برف و باران شدید زمستانی که تمام مناطق کوهستانی و دشتی ایستارا را خالی کرده و ادارات و مدارس را تعطیل کرده است، شگفت زده شده اند.

بارش برف در شهرستان مرزی ایستارا که از روز گذشته به دلیل تغییر آب و هوا و ورود سامانه پرفشار تولید یخ و باران بر روی سواحل جنوبی دریای خزر آغاز شده است، مسیر مواصلاتی گردنه کوهستانی را بسته است.

بارش برف در مناطق کوهستانی و جلگه ای ایستارا ادامه دارد و باعث سردی بی سابقه ای در منطقه شده است. هم اکنون بارش برف در اقصی نقاط کوه حیران از ایستارا تا اردبیل ادامه دارد و سطح این جاده ها را شکسته است و محورهای امتدادی این جاده ها مشغول برف روبی و نمک پاشی است. حوزه

فرماندار ایستارا با اشاره به آمادگی کامل مرکز مدیریت بحران شهرستان ایستارا برای مدیریت این حوادث جوی گفت: راهداری و شهرداری ایستارا برای بازگشایی معابر و معابر شهری تلاش جدی دارند.

فرماندار ایستارا با اشاره به ادامه بارش برف و خیابان های معابر کوهستانی شهری گفت: بیش از پنجاه سانتی متر برف در شهرستان ایستارا و بیش از یک متر در مناطق کوهستانی بارید. هنوز برف می بارد

تصویر سکوت زمستانی در گیلان شکسته شد