اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

نحوه استفاده از سرم ضد جوش

فرمول ضد جوش بسیار ملایم بوده و هیچ گونه تحریک و التهابی برای پوست های حساس و مستعد آکنه به وجود نمی آوزد. سرم طلا فرانسوی می تواند آلودگی های موجود در منافذ را در خود حل کرده و جوش های سر سیاه را به طور کامل از بین ببرد. همچنین سرم ضدجوش دارای ترکیبات است که به منظور تسکین پوست رطوبت را به اعماق بافت پوست شما رسانده  و ph پوست شمارا نیز تنظیم می کند.

نحوه استفاده از سرم ضد جوش

سرم ضدجوش به طور موثری از پوست های آسیب دیده محافظت می کند و به شما در از بین بردن جوش و آکنه و تنظیم تعادل چربی و رطوبت کمک فراوان می کند.

در وبسایت شرکت سازنده این محصول هفت ویژگی خاص برای سرم ضد جوش  ذکر که شده که در ادامه به آن اشاره میکنیم:

  1. درمان ورم و التهاب پوست
  2. درمان آکنه
  3. درمان جوش زیر پوستی
  4. کنترل ترشح چربی بیش ازحد
  5. درمان جوش های قرمز
  6. درمان پوست خشک و خشن
  7. درمان تیرگی جای جوش

شیوه استفاده سرم ضد جوش

برای گرفتن نتیجه بهتر از این سرم مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  1. ابتدا پوستتان را تمیز کنید: قبل از استفاده از سرم، صورت خود را با یک ملایم بشویید و با یک حوله تمیز خشک کنید. مطمئن شوید که پوست شما تمیز و بدون چربی است.
  2. مقدار مناسب سرم را بردارید: مقداری از سرم ضد جوش را به اندازه یک قطره کوچک در انگشت شست خود بگیرید. ممکن است بسته به اندازه و منطقه صورت خود، مقدار بیشتری نیاز داشته باشید.
  3. سرم را به صورت مستقیم بر روی جوش ها و ناحیه مورد نظر بزنید: با استفاده از انگشت شست خود، سرم را به آرامی بر روی جوش ها و نواحی مشکل‌دار پوست بمالید. مطمئن شوید که سرم به طور کامل جذب شود.
  4. پوستتان را ماساژ دهید: برای بهترین نتیجه، انگشتان خود را به آرامی بر روی نواحیی که سرم را اعمال کرده‌اید بگردانید تا سرم به خوبی جذب شود.
  5. صبر کنید تا سرم کامل جذب شود: پس از اعمال سرم، به پوست خود زمان بدهید تا سرم را کاملاً جذب کند. این ممکن است چند دقیقه به طول بیانجامد.
  6. از مرطوب کننده کناسب استفاده کنید: بعد از جذب کامل سرم، می‌توانید مرطوب کننده مورد علاقه‌تان را بر روی پوست خود استفاده کنید.
  7. به طور منظم استفاده کنید:  برای کسب بهترین نتایج، توصیه می‌شود که این سرم را هر روز یا حداقل دو بار در هفته استفاده کنید. تغییرات پوستتان ممکن است چند هفته طول بکشد تا مشهود شود. پس، صبور باشید و استفاده از سرم را ادامه بدید تا به نتیجه دلخواه برسید

نکته: قبل از مصرف حتما بر روی پوست پشت دست و یا پوست پشت گوش تست کنید و در صورت عدم مشاهده آثار حساسیت تا 24 ساعت از محصول استفاده کنید.

سرم ضد جوش، اصلی ترین محصول روتین مراقبتی پوست های مستعد آکنه:

سرم ضد جوش یکی از موارد مورد نیازدر  هر روتین پوستی است،این محصول یک کاربد دوگانه دارد یک از بین بردن جای جوش،دو جلوگیری از بروز اکنه جدید، استفاده دوره ای از این سرم می تواند در رفع جای زخم های قدیمی هم موثر باشد، ما این محصول رو برای اینکه پوستی شاداب تر و سالم تر داشته باشید موجود کردیم

وجود ترکیبات فعال ضدجوش در فرمولاسیون سرم ضد جوش از بروز انواع و جوش و آکنه جلوگیری کرده و همچنین جوش های صورت را نیز به سرعت التیام می دهد. این سرم دارای سه ویژگی اصلی کنترل چربی، پاکسازی صورت و درمان جوش و آکنه است که وجود این سه ویژگی در کنار هم این محصول را به یک گزینه مناسب برای افرادی که دچار پوست چرب و مستعد آکنه هستند تبدیل می کند.

خواص سرم ضد جوش

ضد جوش و آکنه

تنظیم کننده ph سطح پوست

کاهش جای جوش

تنظیم کننده سطح چربی پوست

تغذیه کننده پوست

از بین برنده جوش ‌های سر سیاه و سفید

ضد التهاب و قرمزی

تقویت کننده پوست

احیا کننده و التیام بخش بافت های پوستی آسیب دیده و ضعیف

روشن کننده طبیعی پوست

نرم کننده و مرطوب کننده

ضد خشکی و خشنی پوست

از بین برنده آکنه های فعال

پوست هم مانند دیگر اعضای بدن نیاز به رسیدگی وتغذیه مناسب دارد و در کنار این ها باید در استفاده از مواد غیر بهداشتی بر روی پوست جدا خودداری فرمایید همه ما ممکن است در طول روز در معرض آلودگی ها و اشعه های خطرناک نور خورشید باشیم، استفاده از سرم ضد جوش با بستن منافذ باز صورت باعث می شود که چربی های اضافی پوست وارد این منافذ نشوند و آکنه یا جوش جدیدی بر روی پوست ظاهر نشود.

این سرم یک ترمیم کننده و ضد جوش طبیعی و عاری از هرگونه مواد شیمیای است با استفاده از این سرم و رساندن مواد مورد نیاز و مفید به پوست می توانید اکنه ، جای جوش و اسکار را در حد بسیار زیادی کم رنگ کنید. داشتن یک سرم کنترل چربی پوست طبیعی نیاز هر فردیست که به پوست خود اهمیت میدهد .

سرم ضد جوش چگونه عمل میکند؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این سرم با نفوذ عمقی که به پوست دارد می تواند پوست را از تمام مشکلات پوستی مبرا کند، این سرم در حقیقت با فرمولاسیون خلاقانه ای طراحی شده است که می تواند پوست را روشن تر و شفاف تر کند، کلاژن و ویتامین های موجود در این سرم باعث می ‌شوند که پوست شما محکم، شفاف و قوی شود. شما می توانید این سرم فوق العاده را از سایت حیان طب سفارش دهید.

فرمولاسیون سرم ضد جوش

این محصول به دلیل داشتن ترکیباتی گیاهی که معروف ترین ان گلاب هستش ،به هیچ عنوان باعث حساسیت پوستی در فرد نمیشود بخاطر ترکیبات ملایمی که در این سرم بکار رفته است حس خوبی بعد از استفاده از محصول خواهید داشت.

نحوه استفاده از سرم کلاژن لاکچری کوین به این صورت که ابتدا پوست را بخوبی شستشو داده و آن را خشک و تمیز می‌کنیم. سپس مقدار کافی از محلول سرم را با کمک درپوش قطره‌چکانی از پوکۀ شیشه‌ای خارج نموده و بر روی نواحی مورد نظر قرار می‌دهیم. سپس پوست آغشته به محلول سرم کلاژن لاکچری کوین را بخوبی تا زمانی ماساژ می‌دهیم تا کاملاً جذب پوست شود.

جالب است بدانید که این سرم حاوی موادی است که به پوست می رسانند، فراموش نکنید که با استفاده روزانه از این محصول میتوانید در جلوگیری از ایجاد اکنه ها جدید به طرز قابل مشاهده ای اقدام کنید

ترکیبات فعال و مغذی سرم موجود در این سرم از بروز جوش های جدید جلوگیری می کنند و التهاب و قرمزی پوست را به سرعت التیام می بخشند. در واقع سرم ضد جوش دارای 3 ویژگی همزان است که شامل پاکسازی پوست،کنترل چربی پوست و در اخر جلوگیری کننده از ایجاد اکنه میباشد، این محصول با داشتن این سه ویژگی در کنار هم توانسته است که یک گزینه مناسب برای افراد با پوست‌های مستعد آکنه باشد.