اخبار کسب و کارعمومی

چگونه لک صورت را با کرم پودر بپوشانیم؟

محو کردن لکه های صورت با آرایش

همه ی ما در هر سنی که باشیم قطعا دارای یک سری نواقص پوستی مانند جای جوش و لک، چین و چروک، منافذ باز، ، و … هستیم. تقریبا هیچ شخصی نیست که حتی یکی از این نواقص پوستی را نداشته باشد.
داشتن لک روی صورت یکی از مشکلاتی است که برای خانم های مسن، میانسال و حتی جوانان پیش می آید. شاید این لک های صورت گاهی باعث اذیت و معذب شدن شما شوند. شاید اعتماد به نفس شما را پایین بیاورند و … . اما با این حال باید سعی کنیم در کنار زیبایی ها، نواقص خود را هم دوست داشته باشیم.
حتما متوجه شده اید که این روزها بیشتر مردم به چهره های طبیعی و زیبایی های طبیعی جذب شده اند. بیشتر خانم ها انجام می دهند. ولی باز هم اگر شما لک هایی روی صورتتان دارید که دوستشان ندارید و می خواهید آن ها را بپوشانید، می توانید با آرایش صورت این کار را انجام دهید. و با خرید محصولات سیمپل در داروخانه به جوانسازی و شادابی پوست خود کمک کنید.

How to cover facial blemishes with powder cream
Beautiful mature woman smiling and looking at mirror.See BEAUTY and LIFESTYLE images of this MODEL. For lightbox click image below.

به پوست خود رسیدگی کنید

با هماناز

شما دوست دارید مشکل را از ریشه درمان کنید یا هر بار پوست خود را با آرایش خفه کنید؟ به نظر بهترین کار برای از بین بردن لکه های صورت رسیدگی به پوست است. آیا همیشه می توانید در همه حال آرایش داشته باشید و لکه های خود را محو کنید؟ قطعا نه. در برخی مواقع مانند صبح زود که تازه از خواب بیدار می شوید لکه های پوستی به خوبی خود را نشان می دهند.
پس پییش از اینکه سعی کنید تمام مشکلات پوستی خود را با آرایش بپوشانید ابتدا به فکر درمان آن ها باشید. اگر لکه های پوستی شما در اثر جای جوش ایجاد شده اند می توانید از انواع ماسک های صورت استفاده کنید. با روش های خانگی می تواند به شما کمک زیادی در محو کردن لکه های صورت بکند.
انواعی از کرم های مراقبتی هستند که در کم رنگ کردن جای جوش و لک صورت نقش دارند. می توانید برای مدتی از آن ها استفاده کنید و برای همیشه بدون آرایش، از شر لکه های صورتتان خلاص شوید. بنابراین بهتر است این لک های صورت را از ریشه حل کنید و همیشه به دنبال پوشاندن لکه های صورت با آرایش نباشید.

پوشاندن لکه های صورت با آرایش

شاید شما هم بارها این روش از پوشاندن لک را امتحان کرده اید. اما بعد از آرایش وقتی در صورت خود دقت می کنید باز هم متوجه لکه های پوستی خود می شوید. دلیل این اتفاق هم این است که شما ترتیب استفاده از لوازم آرایش برای زیرسازی پوست را نمی دانید. یا از رنگ هایی استفاده می کنید که مناسب نیستند. برای مثال شما از کرم پودر روشن روی تمام قسمت های پوست استفاده می کنید. انتظار هم دارید که کرم پودر همه ی لکه های صورت را بپوشاند. اما بعد متوجه می شوید که لکه های صورتتان همچنان مشخص است. یکی از علت های این اتفاق این است که شما برای پوشاندن جای لک خوب نیست. از همین رو لازم است که برخی تکنیک های آرایش را بلد باشید. این تکنیک ها به شما در پوشاندن لکه های صورت با آرایش کمک می کنند. با ما همراه باشید.

مرحله اول:

هر آرایشی که بخواهید روی صورتتان انجام دهید باید ابتدا پوست خود را تمیز و مرطوب کنید. فرقی نمی کند یک می خواهید یا یک آرایش مناسب برای عروسی رفتن. زیرا زمانی یک آرایش زیبا می شود که روی پوست تمیز انجام شود. بنابراین قبل از اینکه سراغ کیف لوازم آرایشی خود بروید، ابتدا صورتتان را بشویید. از ژل شستشوی صورت برای شستن صورتتان استفاده کنید. سپس با یک کرم مرطوب کننده صورتتان را مرطوب کنید. پوست نرم به پخش شدن لوازم آرایش کمک می کند. در ضمن کرم مرطوب کننده مانند یک سد بین پوست صورت و محصولات آرایشی قرار می گیرد و باعث می شود پوست شما در اثر استفاده از لوازم آرایش آسیب نبیند. بنابراین قبل از هر نوع آرایشی حتما این مراحل را انجام دهید.

مرحله دوم:

با هماناز

برای اینکه صورت صاف و یکدست داشته باشید می توانید از پرایمر هم استفاده کنید. پرایمر کمک می کند که پوستتان صاف و هموار شود. در واقع این محصول آرایشی داخل منافذ باز صورت شما را پر می کند. بنابراین اگر روی لکه های پوستی خود منافذی هم داشته باشید، پرایمر به شما در پوشاندن آن کمک می کند. برای استفاده مقداری از پرایمر را نوک انگشت خود بریزید و روی گونه هایتان بزنید.

مرحله سوم:

با استفاده از یک کرم پودر مناسب صورت خود را کاور کنید. می توانید به جای کرم پودر از کرم ضد آفتاب رنگی هم استفاه کنید. از کرم پودری مناسب با رنگ پوستتان استفاده کنید و یک لایه نازک از آن را روی پوست پخش کنید. نگران باقی ماندن لکه های پوستی نباشید. محو کردن لکه های پوستی در مرحله بعد انجام می شود. اما دقت داشته باشید که حتما از کرم پودر استفاه کنید تا پوستتان یکدست شود. در غیر این صورت بعد از یک ساعت ظاهر پوستتان تیکه تیکه می شود و یک رنگ نخواهد بود.

مرحله چهارم:

مهم ترین مرحله از پوشاندن لکه های صورت با آرایش استفاده از کانسیلر است. می توانند به شما در از بین بردن لکه های صورت کمک کنند. کانسیلر های رنگی مانند بنفش و سبز و … می توانند جای جوش و لکه های شما را بپوشانند.
مثلا اگر جای جوش یا لک قهوه ای یا بنفش رنگ دارید، باید از کانسیلر رنگ زرد استفاده کنید تا آن را به خوبی بپوشاند. یا اگر لکه های پوستی شما قرمز است و جوش قرمز دارید، باید از کانسیلر رنگ سبز برای محو کردن آن استفاده کنید. اگر با قوائد رنگ ها آشنا باشید و مکمل هر رنگ را بشناسید، به خوبی می توانید لکه های صورتتان را بپوشانید.
برای استفاده از کانسیلر ابتدا آن را به صورت نقطه ای روی لک های خود بزنید. بعد با استفاده از یک اسفنج کوچک تخم مرغی، به صورت ضربه ای کانسیلر را پخش کنید. دقت کنید که اسفنج را روی پوست نکشید و فقط به صورت ضربه ای آن را پخش کنید. از کانسیلر می توانید زیر چشم خود هم استفاده و تیرگی های آن را از بین ببرید. کانسیلر می تواند هر نقطه از صورت شما را بپوشاند و پوستی صاف و یکدست برایتان ایجاد کند.

مرحله پنجم:

یک دستمال کاغذی نازک بردارید و به صورت یک لا روی پوستتان قرار دهید. دست خود را خیلی آرام و سبک روی دستمال کاغذی بکشید. این کار کمک می کند کرم های اضافه ی روی پوست برداشه شوند و چربی های پوست شما گرفته شود. در این صورت شما بسیار طبیعی و زیبا خواهد شد. همچنین بعد از گذشت چند ساعت باز هم پوستتان برق نمی زند و حالت کیکی ندارد. بنابراین حتما این مرحله را انجام دهید.

مرحله ششم:

با هماناز

بعد از اینکه آرایش پوستتان تمام شد از یک پودر فیکس برای فیکس کردن آرایش صورت خود استفاده کنید. به جای استفاده از پودر فیکس می توانید از اسپری فیکس هم استفاه کنید. هر دو کاربرد یکسانی دارند. اما پودر بیک صورت شما را پودری و مات نشان می دهد. یکی از مهم ترین مراحل برای محو کردن لکه های پوستی با آرایش استفاده از پودر فیکس است. چرا که پودر فیکس باعث تثبیت آرایش شما شده و و کانسیلر را مدت بیشتری روی پوست نگه می دارد. بنابراین استفاه از آن را جدی بگیرید.

نکته: اگر تعداد لک های پوستی شما زیاد است و مجبور هستید کل صورت خود را کانسیلر بزنید، می توانید از فاندیشن استفاه کنید. فاندیشن یا فوندیشن کرمی است که پوشانندگی بالایی دارد و می تواند جایگزین کرم پودر و مجموعه:یکی از مشکلات رایج پوست، وجود لکه ها روی پوست است که با آرایش درست می توان بدترین لک های موجود روی پوست را نیز پوشش داد ‎، این واضح است که همه ما می خواهیم در طول روز بهترین چهره را داشته باشیم و برای اینکه جذاب ترین و بدون ایرادترین پوست را به نمایش بگذاریم هر کاری می کنیم.

برطرف کردن جای لکه ها از روی پوست با آرایش:

ممکن است روی پوست ما لکه ها و آثاری از جوش یا زخم وجود داشته باشد که ندانیم با آنها چه کنیم. علاوه بر درمانهای مختلفی که برای از بین بردن این لک ها وجود دارد ، تا بهبود کامل این آثار پوستی و محو شدنشان از روی پوست زمان نیاز است، ما می توانیم تا زمان بهبود کامل، این آثار با آرایش آنها پنهان کنیم و پوستی یکدست و شفاف به نمایش بگذاریم. بیشتر افرادی که بر روی پوست صورت خود لک و جای خوش دارند، سعی می کنند آن را با آرایش کردن محو کنند. ولی اگر نحوه ی آرایش کردن درست را بلد نباشند، موفقیتی چندانی بدست نمی اورند.