افزایش ۲۰ درصدی وام ازدواج

افزایش ۲۰ درصدی وام ازدواج

آفتاب نیوز:

کیومرت هاشمی در نشست آنلاین ارزیابی عملکرد و پاسخگویی در جمع خبرنگاران درباره نتایج تخصیص 20 درصد ظرفیت اماکن دولتی از جمله سالن ها و سالن های جوانان که در دستور کار این نشست قرار گرفت، گفت. و رئیس جمهور سال گذشته در شورای عالی جوانان در قالب طرح «وصل شیرین» برای ازدواج آسان، یکی از مصوبات شورای عالی جوانان در دستور کار قرار گرفته است. اگرچه به 20 درصد هم نرسیده است، اما یکی از معضلات حوزه جوانان محسوب می شود.

هاشمی هماهنگی نهادها و نهادها را برای اجرای این طرح ضروری خواند و افزود: نهادها و نهادها باید تسهیلات خود را در اختیار بخش خصوصی قرار دهند و لازم است در قراردادهای آنها بازنگری شود تا این مصوبه اجرایی شود. زمینه ازدواج آسان و امکاناتی که جوانان حق استفاده از آن را دارند باید در اختیار آنان قرار گیرد.

وی در پاسخ به اینکه این موضوع بین وزیر ورزش و جوانان و وزیر امور جوانان وزارت کشور بلاتکلیف است، توضیح داد: ما آمادگی داریم; وزارت کشور هم اختیاراتی دارد، زیرا مسئولیت آن بر عهده کشور است و نمی توان ناکامی را به گردن نهاد خاصی انداخت. وزرای هر دو وزارتخانه در هیأت دولت با هم هستند، بنابراین این گفت وگو در سطح عالی مشکلی ندارد، بلکه در سطوح پایین به هماهنگی و هماهنگی بیشتری نیاز است.