اورژانس نماد وزارت بهداشت است

اورژانس نماد وزارت بهداشت است

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: زمانی که در خارج از بیمارستان اتفاقی می افتد، کارشناسان فنی اورژانس اولین نمایندگانی هستند که برای درمان در محل حاضر می شوند و نماد وزارت بهداشت هستند.

به گزارش تیتر نیوز، یونس پناهی وی در اولین کنگره ملی ابتکارات اورژانس بیمارستانی گفت: وزارت بهداشت در کنار شناسایی نیازهای آموزشی، پژوهشی و حوزه سلامت، بحث های ویژه ای در حوزه درمان دارد.

وی افزود: وقتی درمان را بررسی می کنیم اورژانس نماد درمان است زیرا وقتی در خارج از بیمارستان اتفاقی می افتد تکنسین های اورژانس اولین نمایندگانی هستند که برای درمان در محل حاضر می شوند و نماد وزارت بهداشت هستند. ” پس شما نماینده وزارت بهداشت در این زمینه هستید. و هرچه دوستانه تر باشید و از تجهیزات به روزتری استفاده کنید، نماد بهتری خواهید بود.

معین تکنالوژی و تحقیقات وزارت صحت عامه به نمایندگی از کادر تخنیکی مواقع اورژانسی افزود: در مواقع اضطراری وظیفه شما این است که هر چه زودتر به بالین بیمار برسید و با تدابیر صحیح، مردم می توانند به قبل از هر ضربه طبیعی است.

پناهی افزود: در مسائل پزشکی همه چیز به وزارت بهداشت برنمی گردد و ارگان های مختلف از جمله راهداری، شهرداری، نیروی انتظامی، وزارت کشور و… دست به دست هم می دهند تا میزان موفقیت را مشخص کنند، در دسترس بودن خدمات.

وی افزود: با توسعه زندگی شهری، بیماری های غیرواگیر، چاقی، فشار خون، سکته و حوادث تهدیدی جدی برای متخصصان اورژانس به شمار می رود و بیشترین ماموریت آنها صرف این بیماران می شود.

پناهی در پایان تصریح کرد: رتبه علمی کشور رتبه پانزدهم است و باید در برنامه هفتم توسعه به رتبه چهاردهم ارتقا یابد. شما پزشکان و دانشجویان می توانید در این مسیر کمک کنید و پایان نامه خود را ارتقا دهید.
انتهای پیام