تامین ایمنی نمایشگاه رسانه‌ها از سوی آتش‌نشانی/ اعلام آخرین آمار ساختمان‌های دارای وضعیت بحرانی

تامین ایمنی نمایشگاه رسانه‌ها از سوی آتش‌نشانی/ اعلام آخرین آمار ساختمان‌های دارای وضعیت بحرانی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از کاهش تعداد ساختمان های در وضعیت خطرناک امنیتی به 75 ساختمان خبر داد.

قدرت الله محمدی در بازدید از غرفه تیتر نیوز در دومین روز از نمایشگاه رسانه ایران وی با اشاره به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی به موقع و رفع نگرانی شهروندان گفت: یکی از وظایف رسانه ها در هنگام حوادث، اطلاع رسانی به مردم و جلوگیری از ترس مردم با شایعه سازی است که خوشبختانه خبرگزاری تیتر نیوز اخبار صحیح در این زمینه را با خبرنگاران حرفه ای منتشر کرده و به مقابله با شایعات و اخبار کذب نیز پرداخته است. این وظیفه ای است که همه رسانه ها در زمان وقوع حوادث و بحران ها باید داشته باشند.

وی افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران اقداماتی را برای حفاظت از نمایشگاه رسانه ای کشور انجام داده است. همچنین کارشناسان این سازمان روند ایمنی در حین ساخت کشتی را مورد بررسی قرار دادند و اطلاعات لازم را در اختیار تماشاگران قرار دادند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سازمان آتش نشانی تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد ساختمان های دارای شرایط خطرناک امنیتی در تهران به تیتر نیوز گفت: تعداد این ساختمان ها از 129 ساختمان در سال گذشته به 75 مورد کاهش یافته است. در واقع این ساختمان ها از وضعیت ایمنی بحرانی خارج شده اند و اقداماتی برای حفاظت از آنها انجام شده است.

محمدی افزود: موضوع دیگر این است که بیش از دو سال است که اجازه افزایش ساختمان های ناایمن را نداده ایم، اقدام هم کرده است.

صبح امروز و در دومین روز از نمایشگاه رسانه ایران، غرفه تیتر نیوز میزبان کارشناسان و کارشناسان حوزه ایمنی بود تا به بررسی وضعیت ایمنی ساختمان ها، راهکارهای ارتقای ایمنی، وضعیت ایمنی سازه ها و بررسی نقش دستگاه بپردازند. در مورد این. محمود قدری معاون سابق سازمان آتش نشانی تهران، حمید ککه کارشناس بازسازی و مقاوم سازی سازه ها در برابر بلایا و ایمان شیخ انصاری معمار و استاد دانشگاه مهمان مهمانان این میزگرد بودند. .

انتهای پیام