توصیه‌های مدیریت بحران درپی انباشت آلاینده‌ها در مرکز و جنوب استان تهران

توصیه‌های مدیریت بحران درپی انباشت آلاینده‌ها در مرکز و جنوب استان تهران

رئیس اداره بحران استان تهران با صدور هشدار زرد هواشناسی نسبت به افزایش آلودگی در مرکز و جنوب استان هشدار داد.

به گزارش آساناحمید یزدی آنلاین با اشاره به گزارش زرد هواشناسی از پایداری هوا گفت: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی از ظهر امروز تا بیست و ششم بهمن ماه با پایداری مواجه می شود. آلودگی هوا و تجمع آلاینده های جوی.

یزدی آنلاین با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان هواشناسی این خطر در مرکز و نیمه جنوبی استان تهران پیش بینی شده است، گفت: برای افراد مبتلا به بیماری ها توصیه می شود. در این مدت از بیرون رفتن خودداری کنید.

رئیس اداره بحران استان تهران تجمع مواد آلوده را برای کودکان، سالمندان و زنان باردار خطرناک توصیف کرد و گفت: این افراد آسیب پذیرترین افراد هستند. توصیه قوی مدیریت بحران برای کسانی که در معرض آلودگی هوا هستند این است که در خانه با در و پنجره بسته بمانند و در صورت امکان از دستگاه تصفیه هوای داخل خانه استفاده کنند و همچنین مصرف مایعات را افزایش دهند. همراه با سبزیجات تازه و آنتی اکسیدان. گروه ها اثرات آلودگی هوا را کاهش می دهند.

یزدی آنلاین ادامه داد و گفت: از ورزشکاران می خواهیم در هنگام هشدار آلودگی هوا در هوای آزاد ورزش نکنند زیرا ورزش نیاز بدن به اکسیژن را افزایش می دهد و در این صورت بدن آسیب بیشتری می بیند.

رئیس سازمان مدیریت بحران استان تهران بر لزوم استفاده از حمل و نقل عمومی تاکید کرد و گفت: بر اساس اطلاعیه ها 59 درصد آلودگی هوا مربوط به حوزه حمل و نقل است و شهروندان عزیز می توانند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و از مزایای تک سرنشین استفاده کنند. خودرو برای کاهش آلودگی هوا آلودگی

انتهای پیام