دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کمد دیواری

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کمد دیواری

آفتاب نیوز:

سردار حسن مفخمی شهرشتانی با بیان این خبر گفت: در پی شکایت یکی از اهالی شهرستان ضراب مبنی بر اینکه به بهانه ساخت و ساز ساختمان بیش از 10 میلیارد ریال از وی اخذ کرده اند این موضوع در دستور کار قرار گرفت. گذاشتن

خبرزایی افزود: طی هماهنگی قضایی و عملیات ناگهانی ماموران کلانتری 13 ضراب شهرستان سودکوه، متهمی که به مدت 14 سال موفق به فرار از شهرستان ورامین شده بود در داخل مخفیگاه خود دستگیر شد. محل

به گزارش تیتر نیوز، فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در تحقیقات انجام شده، متهم که جاعل حرفه ای و دارای 30 پرونده در سابقه است، در تحقیقات پلیسی به جرم خود دستگیر شد. 30 پرونده کلاهبرداری در استان های دیگر پذیرفته شد.

سردار مفتخمی شهرشتانی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی و قضایی معرفی شد، تصریح کرد: در صورت درخواست اهالی شهرستان با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان شکایت کنند. شهرستان سودکوه در انجام آن مراقب باشید. سازه ویران شده..

بهره برداری از هفت هزار متر زمین ملی در گلگاه

فرمانده انتظامی مازندران از کشف و ضبط 7727 متر از اراضی ملی در شهرستان گیلگاه خبر داد.

سید موسی حسینی با اعلام این خبر گفت: موضوع غصب 7727 کیلومتر مربع از اراضی ملی این شهرستان توسط غاصبان در دستور کار مجمع پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تجاوز به منابع طبیعی تجاوز به سرمایه های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: مجریان قانون با هماهنگی قضایی و قضایی و با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی. شهر گلگاه توانست سرزمین های اشغالی را تصرف کند و این افراد را آزاد کند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ارزش زمین های آزاد شده از دست زمین خواران بر اساس نظر کارشناسان 80 میلیارد ریال است.

سردار حسینی تصریح کرد: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عوام در بهره مندی از عنایات الهی، به منظور کسب منافع گسترده، به منظور غصب زمین و منابع طبیعی، با این مشکل مواجه می شوند که با همکاری و همیاری انجام می شود. از همه مردم و سازمان های نظارتی برای مقابله لازم است. لازم است

بازداشت ضارب داکتران اورژانس در نورستان

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری ضارب پزشکان اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان نور خبر داد و گفت: پلیس اجازه تخطی از نظم و امنیت را نخواهد داد.

معاون کارآگاه مرکز فوریت های پلیسی «احمد امینی» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مجروح شدن پزشک اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان نور، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند. رسید .

فرمانده انتظامی شهرستان نور ادامه داد: ماموران با کمک عوامل تجسس و کشف ضارب را شناسایی و بلافاصله وی را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال کردند.

امینی با اشاره به اینکه تمام اقدامات نیروهای اورژانس در راستای خدمت به مردم است، گفت: پلیس با اخلالگران نظم و امنیت با تمام توان برخورد می کند و اجازه ورود به سمت گولن را نمی دهد. .