رادان: راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور در امنیت کامل برگزار شد

رادان: راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور در امنیت کامل برگزار شد

فرمانده فرجا گفت: راهپیمایی 22 بهمن در امنیت کامل در سراسر کشور برگزار شد و هیچ ناامنی در کشور گزارش نشد.

به گزارش تیتر نیوز، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید امیر عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از ستاد فرماندهی انتظامی امام علی (ع) گفت: خوشبختانه این مراسم در امنیت کامل برگزار شد و هیچ فردی در آن حضور نداشت. ما هیچ ناامنی در کشور نداشتیم.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم با خادمان خود در قانون مداری کشور در راستای تامین نظم و امنیت مراسم باشکوه 22 بهمن گفت: شهروندان سراسر کشور با حضور باشکوه خود نشان دادند که همیشه دنبال کرده اند. با بصیرت آنها را در فقه راهنمایی کنید و اجازه ندهید دشمنان به آنها آسیبی وارد کنند.» آنها را با اتحاد و همبستگی جمع کنید، باید از همکاری مردم عزیز کشورم با نیروی انتظامی نیز قدردانی کنم.

فرمانده فرجا با تاکید بر اینکه تمامی همکاران آمادگی کامل برای تقویت نظم و امنیت مراسم باشکوه 22 بهمن و 45 سالگی انقلاب را دارند، گفت: از مرز تا مرکز در سراسر کشور با تشکر از شما از صمیم قلبم برای تلاش ها و همکاران شما. .

رادان گفت: همچنین از ارتباط و همکاری همه نهادهای ذیربط در حوزه امنیتی با سایر نیروهای مسلح، سپاه، بسیج، سازمان های اطلاعاتی، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی تشکر می کنم.

همچنین امیر نصیرزاده جانشین فرمانده کل قوا نیز با تقدیر از اقدامات حاکمیت قانون کشور در برقراری نظم و امنیت به مناسبت عید ملی و بزرگداشت 31 اسفند، گفت: این مراسم در امنیت کامل برگزار شد. . و صفحه زرین دیگری برای عزت مردم در حمایت از انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام