واگذاری زمین رایگان به بیش از ۱۳۰ هزار خانوار در سال ۱۴۰۳

واگذاری زمین رایگان به بیش از ۱۳۰ هزار خانوار در سال ۱۴۰۳

آفتاب نیوز:

محمدعلی زهیری روز یکشنبه پانزدهم بهمن ماه 1402 در آیین اعطای زمین رایگان به خانواده های تحت حمایت جوانان استان گلستان که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد در تالار برگزار شد. گفت: خبرنگاران: اقدامات قانونی برای ابلاغ سیاست های رئیس جمهور در قبال جوانان و هدایت کشور به سمت تحقق این هدف انجام شده است.

وی در همین چارچوب در سال 1402 در وزارت راه و شهرسازی در دو مرحله کار اجرایی را انجام داد و ادامه داد: امروز و همزمان با دهه مبارک فجر، روز وقف گرامی داشته می شود. . در استان گلستان بر اساس قانون حمایت از جوانان به ۲۱۹ خانوار زمین رایگان واگذار شد.

معاون توسعه اداری و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از طرح واگذاری زمین به بیش از 120 هزار خانوار در اقصی نقاط کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت تحقق این هدف در سطح کشور خواهد بود. حرکتی بی سابقه سال آینده.

وی اقدام استان گلستان در واگذاری زمین بلاعوض به خانوارها را مناسب خواند و افزود: سایر استان های کشور نیز باید با سرعت، دقت، جدیت کامل و تلاش همه جانبه روند واگذاری را انجام دهند.

زهرایی با تاکید بر اینکه شهروندان در آینده نزدیک خبرهای خوش بیشتری از این انتقال خواهند شنید، تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی با جدیت پیگیر اجرای برنامه های این وزارتخانه در این زمینه است.

در استان گلستان با قانون حمایت از خانواده و جوانان در دو مرحله به ۵۱۲ خانوار زمین رایگان واگذار شد.

در این مراسم خانواده های زیادی از طوایف مختلف استان گلستان حضور داشتند و اسناد زمین خود را از مقامات عالی وزارت راه و شهرسازی دریافت کردند.