کرم ضد جوش یا سرم ضد جوش

اصلی ترین عامل پیدایش جوش ها تجمع آلودگی ها و ترشح بیش از حد چربی در آن ناحیه، تغذیه ناسالم، مشکلات درونی و … است. این جوش ها انواع مختلفی دارند که به روش های متفاوتی نیز درمان می شوند. یکی از راه های موثر درمان آن ها استفاده از محصولات ضد جوش موضعی می باشد. این محصولات شامل ژل، کرم، پچ ها، پماد های ضد جوش و … می باشد. هدف ما در این مقاله افزایش آگاهی شما نسبت به عملکردهای محصولات ضد جوش و آکنه و اطلاع از قیمت سرم سیر سیاه است. همچنین شما را برای انتخاب محصول مناسب در این زمینه راهنمایی می کنیم. پس اگر شما نیز اغلب مواقع یا حتی گاهی اوقات دچار آکنه های پوستی می شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کرم ضد جوش یا سرم ضد جوش

1.    محصولات ضد جوش اورژانسی و فوری

در میان محصولات درمان کننده جوش، برخی از آن ها با نام ضدجوش اورژانسی شناخته می شوند. این محصولات همان طور که از نامشان پیدا است به صورت اورژانسی و فوری جوش ها را درمان می کنند. بنابراین برای افرادی که به دنبال درمان سریع جوش های خود هستند مناسب است. در فرمولاسیون این محصولات از ترکیبات ضدجوش قدرتمندی مانند سالیسیلیک اسید، روغن درخت چای یا تی تری و …. استفاده می شود. از این رو  با اثرگزاری سریع در کمترین زمان ممکن به درمان جوش و آکنه ها می پردازند. ضد جوش های اورژانسی معمولا به محض مشاهده اولین علائم آکنه مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات التهاب و قرمزی اولیه ناشی از جوش ها را برطرف نموده و از بزرگ و ملتهب شدن آن ها پیشگیری می کنند. همچنین ضمن تسریع روند درمان و بهبود جوش ها، مانع ایجاد لک و اسکار های ناشی از آکنه خواهند شد.

یکی از محلول های ضدجوش بسیار قوی، لوسیون خشک کننده جوش ماریو بادسکو است. این محصول به دلیل داشتن فرمولاسیونی حرفه ای و اثرگذاری سریع به عنوان محبوب ترین لوسیون درمان جوش در میان مصرف کنندگان شناخته شده و همچنین برنده جایزه آکنه اوارد برای رفع جوش و آکنه های صورت و بدن است. این لوسیون سطح جوش را خشک کرده و آن را در سریع ترین زمان از بین می برد. وجود ترکیبات موثر در این لوسیون بلافاصله بعد از استفاده شروع به کوچک تر کردن و در نهایت خشک کردن و رفع جوش ها و آکنه ها می کند. این محلول ضدجوش دو فاز برای درمان انواع جوش های سرسفید، چرکی، ملتهب روی صورت و بدن قابل استفاده است.

کدام ضد جوش برای من مناسب تر است؟

ژل ضد جوش کلینیکال کلینیک نیز یک درمان موضعی موثر برای جوش و آکنه و جلوگیری از ایجاد جوش های جدید می باشد. این ژل ضدجوش حاوی سالیسیلیک اسید بوده و ضمن کنترل چربی، تسریع روند درمان جوش، کاهش منافذ باز و پاکسازی آلودگی های منافذ، به درمان لکه ها و جای جوش ها نیز کمک می کند. همچنین به دلیل دارا بودن ترکیبات رطوبت رسان مانع خشکی پوست ناشی از درمان جوش می شود. از طرفی شما می توانید به صورت موضعی از روغن تی تری بادی شاپ برای سرعت بخشیدن به روند بهبود جوش های صورت استفاده کنید. این روغن موجب کنترل چربی پوست، کاهش منافذ باز، درمان و پیشگیری از ایجاد جوش می شود. روغن درخت چای بادی شاپ خواص آنتی باکتریال و تصفیه کننده داشته و از ایجاد لک ناشی از جای جوش جلوگیری می نماید.

  1. کرم ها و سرم های درمان کننده جوش برای خلاص شدن از شر جوش ها استفاده از یک محصول ضد جوش فوری به تنهایی نمی تواند دوره درمان را کامل کند. در واقع ضدجوش های فوری در همان زمان به داد شما رسیده و جوش را از بین می برند ولی اصل مشکل جوش زدن را درمان نمی کنند. برای این منظور شما بهتر است یک کرم یا سرم با ترکیبات ضد جوش مانند نیاسینامید، آزلائیک اسید و … را در روتین پوستی خود داشته باشید. یکی از بهترین و پرفروش ترین سرم های درمان جوش، سرم ضد جوش نیاسینامید 10% + زینک 1% اوردینری می باشد.

این سرم دارای غلظت بالایی از نیاسینامید یا ویتامین B3 و زینک است و به تعادل فعالیت سبوم و چربی پوست کمک می کند. به همین دلیل از تجمع باکتری های ایجاد کننده جوش جلوگیری کرده و لکه ها و ایرادات پوستی را برطرف می سازد. این سرم بی نظیر در پاکسازی و یکدست شدن پوست و کوچک شدن سایز منافذ باز نیز موثر است. از طرفی بافت بسیار سبک و زود جذب این سرم برای انواع پوست مناسب است. کرم ضد جوش لاکچری کوین نیز انتخابی مناسب برای کاهش جوش و آکنه ها و جلوگیری از بروز مجدد آن ها است. این کرم لک و جای جوش و ناهمواری های پوست را بهبود داده و پوستی روشن و یکدست رت به شما می بخشد. علاوه بر این دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد پیری بوده و از پوست محافظت می کند.

بافت این محصول نیز سبک و به صورت کرم ژل بوده و سریعا جذب می شود. خرید محصولات ضد جوش قوی صورت ( سرم  – ژل و کرم ضد جوش خارجی  ) بی شک همه‌ی ما تجربه جوش و آکنه را بر روی صورت و بدن خود داریم. حضور این برآمدگی‌های کوچک و بزرگ، زیبایی پوست به‌ویژه صورت را تحت تأثیر قرار می‌دهد و افراد را با چالش‌هایی همچون جای جوش و لک روبه‌رو می‌کند. گفتنی است جوش‌ها زمانی نمایان می‌شوند که منافذ پوست توسط سلول‌های مرده و یا چربی مسدود شده باشند. از طرفی عوامل دیگر همچون استفاده از مواد آرایشی بی‌کیفیت، آلودگی هوا، عدم رسیدگی به پوست و تغییرات هورمونی و غیره در ایجاد جوش نقش مؤثری دارند.

برای حل این مشکل محصولاتی از برندهای داخلی و خارجی تولید و به عنوان محصولات ضد جوش قوی به بازار عرضه می‌شود. می‌توان گفت بی خطرترین و راحت‌ترین راه برای نابودی جوش‌ها، استفاده از محصولات ضد جوش است. البته که ضد جوش‌ها همانند سایر محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع مختلفی دارند. بهترین کرم ضد جوش قوی و سفید کننده در انواع محلول و ژل با اثرگذاری فوری پوست انسان به عنوان گسترده‌ترین و یکی از مهمترین اندام‌های بدن شناخته شده و در عین حال از حساسیت بالایی برخوردار است و در اثر عوامل مختلف دچار عوارض گوناگون خواهد شد. یکی از عارضه‌های ناخوشایند، بروز جوش و آکنه بر روی پوست می‌باشد که علل مختلفی چون: تجمع باکتری‌ها، چربی، سلول های مرده و آلودگی‌ها در منافذ پوست، استرس، مشکلات هورمونی و… دارد.

اما خوشبختانه امروزه با تولید محصولات موثر و خلاقانه در زمینه‌ی درمان جوش و آکنه مانند بهترین کرم، محلول و سرم لاکچری کوین هیالورونیک اسید با قدرت و تاثیرگذاری فوق‌العاده جای هیچگونه نگرانی نیست. ما نیز در تیم تاچ هلث با تدوین لیستی جامع و قابل اطمینان از پرفروش‌ترین محصولات نامبرده، شما را در درمان و رفع سریع انواع جوش و آکنه یاری می‌رسانیم. کرم ضد جوش بایو آکوا مدل pure skin محصولی بسیار ملایم و سبک و با فرمولاسیونی کاملا گیاهی و منحصربفرد بوده که در کوتاهترین زمان سبب دستیابی به پوستی عاری از جوش و آکنه و شفاف خواهد شد. این محصول بر پایه‌ی عصاره‌های گیاهی موثر در رفع جوش و پیشگیری از آن تهیه شده و بدون باقی گذاشتن عوارض ناخوشایند به شما در درمان جوش کمک خواهد کرد.

همچنین در رفع لک و جای جوش نیز موثر بوده و پس از استفاده پوستی صاف و یکدست را به ارمغان خواهد آورد. ترکیبات گیاهی و سبک این کرم سبب شده که بدون ایجاد هیچگونه حساسیت و التهاب، برای پوست‌های حساس و ملتهب و جوشدار نیز مناسب بوده و از بروز لک پوستی نیز پیشگیری خواهد کرد. بافت خاص و مخملی این فرآورده با قابلیت جذب سریع و آسان، موجب رسیدن به پوستی با کشسانی بالا و روشن و درخشان خواهد شد. این ویژگی سبب شده تا بدون ذره‌ای ایجاد چسبندگی و حس نامطلوب اثرات ویژه‌ی خود را روی پوست اعمال و مناسب استفاده‌ی انواع پوست باشد.