اخبار کسب و کارعمومی

آیا سایبان های برقی قابل استفاده برای مغازه ها تعمیر میشوند؟

در این مقاله می‌خواهیم اطلاعاتی در مورد انواع  قابل استفاده برای مغازه با شما صحبت کنیم. همانطور که می‌دانید، سایبان به ایجاد سایه برای مغازه کمک خواهدکرد و همین موضوع باعث می‌شود فروشگاه‌های مواد غذایی کمتر با مشکل فاسد شدن مواد غذایی روبه رو شوند.همان طور که می‌دانید امروزه از انواع سایبان‌های دستی و برقی برای فروشگاه و مغازه استفاده می‌شود. بسیاری از این سایبان‌ها را به نام سایبان مغازه‌ای می‌شناسند.

آیا سایبان های برقی قابل استفاده برای مغازه ها تعمیر میشوند؟

سایبان برقی مغازه

زیبا بودن ورودی مغازه‌ها و ویترین فروشگاه‌ها اهمیت بسیاری دارد. استفاده از سایبان برقی مغازه می‌تواند علاوه بر شیک و زیبا شدن ورودی، سبب خنکی مغازه و سالم ماندن محصولات در برابر نور مستقیم خورشید شوند. سایبان برقی به راحتی و با استفاده از کنترل از راه دور باز و جمع خواهدشد. شما همچنین می‌توانید با استفاده از سایبان برقی، تبلیغات کسب و کار خود را نیز بر روی آن درج کنید.

مزایا مهم سایبان مغازه

صاحبان کسب و کار می‌توانند برای سفارش انواع  با کارشناسان ما در ارتباط باشند. برای برقراری تماس می‌توانید با مراجعه به وبسایت سایبان شاهد با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. سایبان مغازه را بهتر است متناسب با دکوراسیون داخلی انتخاب و سفارش دهید زیرا در این صورت هماهنگی بین دکوراسیون داخلی و فضای بیرونی مغازه یا فروشگاه به وجود می‌آید. زیبایی فروشگاه چند برابر می‌شود و تمام نگاه‌ها به سوی سایبان مغازه جلب خواهد شد. موارد زیر از مهم‌ترین مزایای نصب سایبان مغازه و فروشگاهی است:

  • حداکثر استفاده را از محیط بیرونی رستوران، هتل و کافی شاپ‌ها با سفارش و نصب انواع سایبان دستی یا اتوماتیک مغازه می‌توانیم داشته باشیم.
  • برای تبلیغات کسب و کار خود می‌توانید از سایبان تبلیغاتی برقی و دستی استفاده کنید، با چاپ طرح و لوگوی برند کسب و کار خود بهترین و کم هزینه‌ترین تبلیغات را دارید.
  • سایبان‌ها به صورت دستی و برقی باز و بسته می‌شوند. نمونه اتوماتیک سایبان‌های مغازه‌ای از راه دور کنترل می‌شوند و می‌توان میزان شیب سایبان را برای جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید تنطیم کرد.
  • نقش مهم و اساسی سایبان‌ها در دکوراسیون خارجی مغازه موجب می‌شود که فضای بیرونی فروشگاه زیبا و جذاب به نظر برسد.
  • نصب این سایبان‌ها آسان و سریع بوده و می‌توان آن را در قسمت‌های مختلف نصب کرد.
  • امکان چاپ تبلیغات بر روی این گونه سایبان‌ها وجود دارد.
  • باز و بسته کردن آن‌ها نسبت به نمونه‌های دستی آسان‌تر بوده و با استفاده از ریموت می‌توان این کار را انجام داد.
  • با وجود برقی بودن این وسیله می‌توان در هنگام قطع بودن برق با دست آن را باز و بسته کرد.
  • این سایبان‌ها می‌توانند با جلوگیری از تابش نور خورشید و خنک نگه داشتن فضای داخل در فصل تابستان، باعث کاهش مصرف انرژی شوند.
  • جنس پارچه‌های استفاده شده در این سایبان‌ها مقاومت خوبی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارد.
  • از یراق آلات با کیفیت و مستحکمی در ساخت این سایبان‌ها استفاده می‌شود.
  • می توانید شیب آنها را از 0 تا 45 دریجه تنظیم کنید.
  • امکان استفاده از سیستم‌های گرمایشی مانند هیتر و سرمایشی مانند مه پاش در زیر سایبان‌ها وجود دارد.
  • امکان کنترل چندین سایبان با یک ریموت وجود دارد.
  • می‌توان سیستم نورپردازی بر روی سایبان‌های برقی نصب کرد.
  • برد ریموت یا کنترل از راه دور آنها 30 متر است.

انواع سایبان‌های مورداستفاده برای مغازه کدام‌اند؟

  1. سایبان ثابت
  2. سایبان برقی چتری
  3. سایبان برقی بازویی
  4. سایبان برقی اتوماتیک

آیا سایبان‌های مغازه قابل تعمیراند؟

همانطور که می‌دانید سایبان‌های برقی دارای قطعات و اجزای سازنده‌ای هستند که چه برای نصب سایبان برقی و چه برای  نیاز به داشتن اطلاعات کافی در رابطه با نحوه کارکرد و ویژگی‌های آن‌ها خواهید داشت. همانطور که می‌دانید، امروزه در بازار افراد غیرمتخصص تعمیرات سایبان‌های برقی را نیز انجام می‌دهند، به همین خاطر پیدا کردن یک مجموعه معتبر برای تعمیرات سایبان خوب بسیار حائز اهمیت خواهدبود، چرا که در صورت عدم داشتن دانش کافی در رابطه با قطعات سایبان برقی و کارکرد آن‌ها هرگز قادر به تعمیر و یا تعویض آن نخواهید بود.

به همین خاطر، می توصیه می‌کنیم که تعمیر سایبان را به افراد با تجربه و ماهر در زمینه تعمیر انواع مختلف این محصولات: تعمیر سایبان چتری، تعمیر سایبان بازویی و حتی تعمیر سایبان مغازه بگذارید. خوشبختانه مجموعه سایبان شاهد همواره برای نصب و تعمیر این محصولات، از افراد کاربلد و آموزش دیده استفاده می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص با نحوه ارتباط با تعمیرکاران سایبان برقی در فروشگاه سایبان شاهد با یکی از شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه به ابهامات شما عزیزان پاسخ دهند.

عوامل آسیب در سایبان برقی مغازه

برای بهبود استفاده از سایبان‌های برقی باید حتما به فاکتورهایی که کیفیت این تجهیزات را تحت تاثیر قرار می‌دهند نیز دقت داشته باشید. در صورتی که با این موارد آشنایی داشته باشید، تعمیرات سایبان‌ها نیز ساده تر خواهد شد. برخی از مهمترین دلایلی که سبب آسیب رسیدن به ساختار سایبان‌های برقی می‌شوند را در ادامه مشاهده می‌کنید:

تعمیرات موتور سایبان برقی مغازه

تعمیر و نگهداری از انواع سایبان‌های برقی با در نظر گرفتن قطعات آسیب دیده انجام می‌گیرد. در صورتی که قطعات آسیب دیده در ساختار این تجهیزات را شناسایی کنید، تعمیر آن‌ها نیز ساده تر انجام می‌گیرد. انواع سایبان‌های برقی از موتور  الکتریکی تشکیل شده اند که از مهمترین اجزای به کار رفته در این محصولات به شمار می‌روند. در صورتی که هر آسیبی به موتور الکتریکی دستگاه وارد شود، استفاده از سایبان دشوار شده و سایر اجزای آن نیز عملکرد مطلوبی نخواهند داشت. به همین خاطر در زمان بازرسی‌های فنی و دوره ای سایبان‌های برقی به این قطعات توجه ویژه ای می‌شود.

برای تعمیر این بخش از سایبان باید حتما از نظرات کارشناسان حرفه ای کمک گرفته شود. همچنین در صورتی که میزان آسیب دیدگی در این تجهیزات بسیار بیشتر از حد معمول باشد، نیاز برای تعویض آن اقدام کنیم. موتور الکتریکی سایبان‌های برقی باید با قطعات اصل و اورجینال جایگزین شود. در غیر این صورت کارایی و استقامت لازم را در مورد نظر نخواهد داشت. موتور توبلار به کار رفته در انواع سایبان‌های برقی در معرض آسیب‌های جدی قرار دارد و باید به خوبی از آن نگهداری شود.

تعمیرات چادر سایبان برقی مغازه

در میان برترین محصولات در عرصه ساخت و تولید سایبان‌های باغی و ویلایی دسته بندی می‌شود. این تجهیزات از بخش‌های مختلفی تشکیل شده اند. بخش چادر این تجهیزات یکی از مهمترین قسمت‌های آن‌ها به شمار می‌رود که باید به خوبی از آن نگهداری شود. چادر به کار رفته در سایبان‌های برقی استفاده از آن‌ها را مطلوب تر می‌کند. این چادرها با در نظر گرفتن شرایط جوی و آب و هوایی منطقه مورد نظر انتخاب شده و هر یک از جنس و متریال پارچه ای به خصوصی تشکیل می‌شوند.

برای استفاده بهتر از چادر سایبان باید حتما در زمان خرید به انتخاب آن دقت ویژه ای داشته باشید. به این ترتیب در طولانی مدت نیازی به تعمیرات این قطعات نخواهید داشت. در برخی موارد شدت آسیب‌های وارده به قدری بالا است که باید حتما پارچه و چادر به کار رفته در آن را تعویض کنید. در این زمینه باید از چند مرحله کلی پیروی کنید. در ادامه مراحل تعمیر و جایگزینی پارچه و چادر سایبان را بررسی می‌کنیم.

مراحل تعویض چادر سایبان

برای تعویض چادر به کار رفته در سایبان‌های برقی باید به چند مرحله کلیدی دقت داشته باشید و این مراحل را با دقت عمل بالایی پشت سر بگذارید. مراحل تعویض پارچه و چادر سایبان به شرح زیر هستند:

  • در بخش اول باید پیچ پلی کورد به کار رفته در پارچه را در سایبان برقی باز کرده و آن را از محل نصب خارج کنید. در هر یک از دو بخش انتها و ابتدای سایبان این دو پیچ قرار گرفته اند که باید برای جداسازی پارچه از بازوهای سایبان از محل خارج شوند.
  • در مرحله بعدی باید یک سر پارچه نگه داشته شده و سر دیگر آن بر روی غلتکی سایبان بچرخد و از آن دور شود. این مرحله باید زیر نظر تکنیسین‌های حرفه ای و به صورت گروهی انجام شود. به این ترتیب فرایند تعویض چادر سایبان ساده تر انجام خواهد شد.
  • در بخش بعدی می‌توانید پارچه جدید را جایگزین پارچه پیشین کرده و به این ترتیب فرایند تعویض و تعمیر چادر سایبان را به خوبی پشت سر بگذارید.

تعمیرات اسکلت سایبان برقی مغازه

از دیگر اجزای سایبان‌های برقی که در معرض آسیب‌های گوناگونی قرار می‌گیرند، بخش اسکلت سازه است که به سهولت قابل تعمیر و نگهداری خواهد بود. تنها کافی است برخی از نکات مربوط به نگهداری از سایبان را در این زمینه مد نظر قرار دهید. در خصوص نگهداری بهتر از سایبان برقی مغازه باید به جنس اسکلت این تجهیزات نیز دقت داشته باشید.

اسکلت فلزی فولادی و آلومینیومی ‌دو متریال مهم برای ساخت و آماده سازی این تجهیزات به شمار می‌روند. هر یک از این دو متریال ماندگاری و استقامت سایبان را در طولانی مدت تعیین می‌کنند. در صورتی که از متریال فولادی برای ساخت و طراحی یک سایبان استفاده شود، بی شک وزن آن افزایش پیدا می‌کند ولی ماندگاری و مقاومت آن در محل نصب بیشتر می‌شود.

در مقابل سایبان‌هایی که اسکلت آلومینیومی دارند، با وزن کمتر تولید شده و دوام و مقاومت آن‌ها در سطح مطلوبی قرار می‌گیرد. هر یک از این تجهیزات بسته به نیازهای کاربران در محیط انتخاب شده و در محل مورد نظر نصب خواهند شد. در خصوص تعمیر سایبان در بخش اسکلت باید به عوامل آسیب زا در ساختار آن‌ها دقت داشته باشید. در صورتی که این بخش از سایبان دچار پوسیدگی، شکستگی و… شده باشد، بی شک باید به دنبال مرمت آن باشیم. در غیر این صورت سایبان نصب شده در محل مورد نظر کارایی لازم را نخواهد  داشت.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با انواع سایبان‌های برقی مغازه و خدمات تعمیراتی آن‌ها اطلاعاتی را بررسی کردیم. هر یک از دسته بندی‌های سایبان برقی مغازه به سادگی تعمیر شده و برای استفاده مجدد آماده خواهند شد. شما می‌توانید انواع سایبان‌های مغازه را بر اساس نیازهای خود انتخاب کرده و در طولانی مدت برای سرویس کاری و تعمیر آن‌ها اقدام کنید. در این بخش برخی از آسیب‌های رایج در انواع سایبان برقی را بررسی کردیم.